Działania Grupy Netia w związku z koronawirusem

W tej wyjątkowej sytuacji epidemiologicznej, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, chcielibyśmy Państwa zapewnić, że podejmujemy działania, które mają na celu dalsze niezakłócone świadczenie usług na najwyższym poziomie. Infrastruktura, którą dysponujemy jest dobrze przygotowana na zwiększone obciążenie, wywołane m.in. zamknięciem szkół i przejściem wielu naszych klientów na tryb pracy zdalnej.

 

 

 

 

W spółkach Grupy Netia uruchomione zostały stosowne procedury postępowania, a sztab kryzysowy na bieżąco monitoruje sytuację i podejmuje decyzje, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, współpracowników i klientów.

Podjętych zostało łącznie kilkadziesiąt inicjatyw, które mają na celu nie tylko minimalizowanie rozprzestrzeniania się koronawirusa, ale też zachowanie ciągłości działania i niezakłóconego świadczenia usług w przypadku realizacji skrajnie negatywnych scenariuszy.

Przykładowo, kluczowe dla ciągłości i jakości świadczenia usług zespoły (np. Network Operations Center) zostały rozdzielone fizycznie na kilka niezależnych grup, a wiele osób wykonuje swoje zadania zdalnie. Jesteśmy również przygotowani technicznie i organizacyjnie na konieczność pracy zdalnej znacznie większej niż obecnie liczby pracowników.

Zachęcamy do zapoznania się i stosowania do zaleceń, które można znaleźć w specjalnym rządowym serwisie: https://www.gov.pl/web/koronawirus

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *