BadaniaMediaTVN Discovery Polska

„Dzień Dobry TVN” liderem oglądalności w październiku!

Najlepszy program śniadaniowy w Polsce? Oczywiście „Dzień Dobry TVN”! W październiku był to lider oglądalności zarówno w grupie ogólnej jak i komercyjnej.

 

Codziennie od 8:00 rano prowadzący „Dzień Dobry TVN” witają nowy dzień wspólnie z widzami. Każdy odcinek wypełniony jest praktycznymi poradami, rozmowami z inspirującymi postaciami i reportażami o ważnej społecznie tematyce.

W październiku program zajął pierwsze miejsce pod względem wyników oglądalności w grupie ogólnej i komercyjnej. Odcinki oglądało średnio 381 tysięcy osób. W grupie komercyjnej udział w rynku telewizyjnym wyniósł 10, 71%. Największą widownię zgromadziły wydania weekendowe.

Sobotnie i niedzielne odcinki oglądało średnio ponad pół miliona widzów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *