Edyta Frąckowiak Dyrektor Operacyjną agencji Semahead
Od 1 stycznia br. stanowisko Dyrektora Operacyjnego należącej do Interii agencji Semahead pełni Edyta Frąckowiak.
Edyta Frąckowiak objęła pieczę nad finansami agencji, będzie również usprawniać procesy w organizacji. W strukturach firmy podlega bezpośrednio Konradowi Błazenkowi, Dyrektorowi Zarządzającemu Semahead. Edyta Frąckowiak od ponad sześciu lat pracuje w Grupie Interia.pl, gdzie rozwijała sprzedaż dla sektora e-commerce. W charakterze kierownika projektu oraz właściciela produktu pracowała nad rozwojem i monetyzacją wspierających sprzedaż produktów technologicznych oraz międzynarodowych serwisów z portfolio Bauer Media Group. Wcześniej, zawodowo związana z Grupą Novem, odpowiadała za planowanie strategii działań performance.
Edyta Frąckowiak została również jednym z trzech liderów nowo utworzonej grupy Performance Marketing, działającej w ramach Izby Gospodarki Elektronicznej. Wraz z Mateuszem Łukianiukiem – dyrektorem zarządzającym sieci afiliacyjnej Awin oraz Marcinem Michalskim – członkiem zarządu Cube Group, będzie czuwać nad szerzeniem wiedzy z zakresu performance marketingu poprzez publikację raportów, organizowanie konferencji czy konkursów branżowych.
Semahead jest agencją Grupy Interia.pl specjalizującą się w marketingu internetowym. W ofercie agencji znajdują się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania (SEO), Google AdWords, Content Marketingu, Analityki internetowej, Social Media oraz zorientowane na cele klienta narzędzia performance marketingu. Zespół Semahead tworzą wysokiej klasy specjaliści z branży digital. O profesjonalizmie i skuteczności agencji świadczy status Partnera Premium Google, członkostwo w IAB Polska oraz Izbie Gospodarki Elektronicznej, jak również liczne nominacje w krajowych i międzynarodowych konkursach. Semahead jest wyróżniającą się w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki agencją marketingową o czym świadczy podium w konkursie Google EMEA Premier Partner Awards 2017.