„Emerytury 2025” – akcja „Super Expressu” wsparta kampanią reklamową (wideo)
We wtorek 7 stycznia startuje cykl w „Super Expressie” o emeryturach, w ramach którego do nabycia razem z gazetą będzie m.in. książka „Emerytury 2025. Wielki poradnik dla seniorów”. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie.
Akcja „Emerytury 2025. Wszystko, co musisz wiedzieć o świadczeniach” potrwa do 10 stycznia. W jej ramach 7 i 8 stycznia w wybranych punktach sprzedaży do nabycia z „Super Expressem” będzie książka „Wielki poradnik dla seniorów. Emerytury 2025”, w której znajdą się wszystkie niezbędne informacje o 13. i 14. emeryturze, rencie wdowiej, bonie senioralnym, 500 plus dla emeryta, nowych zasadach emerytury honorowej oraz zwolnieniu z podatku dla emerytów. Cena gazety wraz z książką to 14,99 zł.
Oprócz książki, od 8 stycznia przez trzy kolejne dni w „Super Expressie” publikowany będzie darmowy poradnik emerytalny. Pojawią się w nim artykuły o podwójnej waloryzacji w 2025 roku, dodatkach do emerytury oraz zniżkach i ulgach, jakie przysługują seniorom.
Akcję będzie wspierała kampania reklamowa obejmująca telewizję (Polsat), radio (ESKA2, Radio VOX FM, RMF FM, Radio PLUS), internet (formaty display w serwisach internetowych Grupy ZPR Media) oraz autopromocję w „Super Expressie” i magazynie telewizyjnym „SE TV”. Wydawca we własnym zakresie przygotował kreację i zaplanował media.
„Super Express” to jedna z najpopularniejszych gazet codziennych w Polsce, każdego tygodnia jest czytana przez 1,4 mln osób. Biorąc pod uwagę zasięg łączny wszystkich kanałów dziennika (gazeta drukowana, e-wydania, portal se.pl), „Super Express” jest największym tytułem prasowym w kraju docierając do 10,4 mln osób, pokonując m.in. „Fakt”, „Gazetę Wyborczą”, „Dziennik Gazetę Prawną” i „Rzeczpospolitą”.
„Super Express” wydawany jest przez spółkę TIME SA należącą do Grupy ZPR Media.
źródła danych: źródło: PBC, Kantar Polska / Total Reach 360°, 10.2023-09.2024
foto, źródło. Grupa ZPR Media