Technologia - Promocje

Epson i Usain Bolt przedłużają współpracę w celu wspólnego promowania w Europie drukowania bez kartridży

Nowa, 12-miesięczna kampania będzie prowadzona na szerszą skalę i obejmie jeszcze większą liczbę produktów 

 

Epson, światowy lider w dziedzinie technologii, ponownie nawiązuje współpracę z najszybszym sprinterem w historii – Usainem Boltem. Przez kolejnych 12 miesięcy będą wspólnie kontynuować misję popularyzowania druku bez kartridży dla domów i małych firm w całej Europie. Po sukcesie dotychczasowej kampanii, Usain – najszybszy człowiek świata – po raz kolejny zostanie twarzą drukarek EcoTank od Epson w jej nowej odsłonie promującej te ekonomiczne urządzenia. W akcji uwzględnione zostaną także inne światowej klasy produkty Epson, takie jak projektory do kina domowego, profesjonalne drukarki wielkoformatowe, skanery biznesowe czy drukarki etykiet.

Do tej pory ponad 75 milionów osób w całej Europie zobaczyło Usaina w kampanii promującej EcoTank. Obejmowała ona reklamy telewizyjne, zewnętrzne, online, obecność w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych oraz akcje PR pomagając firmie Epson utrzymać pozycję czołowego światowego dostawcy drukarek z systemem stałego zasilania w atrament. Od momentu premiery w 2010, na całym świecie zostało sprzedanych ponad 70 milionów urządzeń EcoTank. Obecnie aż 8 na 10 drukarek z pojemnikami w Europie to urządzenia wyprodukowane przez Epson

W nowej kampanii, która ruszy w tym miesiącu w Europie i Afryce, zobaczymy ośmiokrotnego złotego medalistę olimpijskiego, Usaina Bolta, w zabawnych reklamach, które będą prezentowane w punktach sprzedaży, online, w mediach społecznościowych, na bilboardach, plakatach itp. W niektórych krajach Bolt pojawi się także w kampanii telewizyjnej – jej start zaplanowano na początek 2023 r.

Usain na swój własny, wyjątkowy sposób zaprezentuje, jak używając drukarek EcoTank firmy Epson można „nalać i pobiec dalej”, drukując przez nawet trzy lata bez kartridżów i problemówoszczędzając do 90% kosztów.2 Zamiast kłopotliwych w użyciu materiałów eksploatacyjnych te urządzenia są wyposażone w pojemne butelki, których jeden zestaw może zastąpić nawet 66 kartridży. Dzięki temu użytkownicy domowi i pracownicy małych biur mogą cieszyć się wyjątkowo niskim kosztem wydruku strony.

„Mogłoby się wydawać, że drukarki nie są tak interesujące jak inne urządzenia, jednak Usain potrafi zaprezentować nasze oszczędne rozwiązania do drukowania w wyjątkowo zabawny, unikalny i atrakcyjny sposób” – skomentowała współpracę Ewa Pytlak, Lead Marketing Specialist w Epson Europe. „Opinie naszych klientów, a także wspaniałe rezultaty dotychczasowej współpracy potwierdzają, że Usain jest dla nas idealnym partnerem – dzięki niemu coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że drukować można bez skazywania się na ciągłą wymianę kartridżów. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy materiały, które wspólnie stworzyliśmy. Jestem przekonana, że wszystkim się spodobają”.

„Tegoroczną kampanię nakręciliśmy w Londynie w ciągu zaledwie 4 dni i chociaż oznaczało to wiele ciężkiej pracy, to w tym czasie udało mi się zrobić mnóstwo rzeczy – latałem na magicznym dywanie, wychodziłem spod kanap, ćwiczyłem jogę, gotowałem, i żonglowałem – w tym także butelkami. Wszystko niedługo zobaczycie, ale już teraz szczerze mogę powiedzieć, że drukowanie jeszcze nigdy nie było takie wesołe” – powiedział Usain Bolt.

Aby być na bieżąco z nową kampanią, śledź nas na Instagramie @Epson_Polska lub obejrzyj najnowsze treści na naszym kanale na YouTube na stronie:  https://www.youtube.com/user/EpsonEurope

1) Na podstawie liczby wydrukowanych stron wynoszącej 100 na miesiąc i najniższej wydajności uzyskanej z pierwszego zestawu atramentów.

2) Średnia oszczędność na koszcie wydruku strony oraz średnia liczba kartridży wymaganych do wydrukowania takiej samej liczby stron jak za pomocą butelek z atramentem EcoTank „102” i „104”. Porównanie średniej wydajności (wydruki A4 ISO/IEC 24711) butelek EcoTank „102” i „104” oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych używanych w 50 najlepiej sprzedających się drukarkach z kartridżami (zgodnie z danymi panelowymi rynku dotyczącymi atramentowych urządzeń drukujących oraz punktów sprzedaży kartridży atramentowych, które zostały zgromadzone przez GfK w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech w okresie od kwietnia 2019 r. do marca 2020 r.).

Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Epson – olimpijskie początki

Dzieje tej firmy uczą, że na długofalowy sukces składa się kilka warunków. Oprócz ciężkiej pracy niezbędna jest też odwaga do podejmowania ryzyka. Dziś znamy Epson na podium lidera produkcji drukarek i projektorów, ale do tego miejsca wiodła długa droga. W 1964 roku podczas sportowych zmagań lekkoatletów z całego świata Epson mierzył czasy sportowców pierwszym kwarcowym stoperem i automatycznie je drukował. W 1969 roku przedstawił światu pierwszy zegarek kwarcowy, a w 1989 – pierwszy kolorowy projektor LCD. Inżynierom  Epson zawdzięczamy też powstanie prekursora miniaturowych komputerów,  wizjer cyfrowy w aparatach i pierwszego latającego robota.

Projekcja czy druk – przede wszystkim wierny obraz

Sprzętem, w produkcji którego Epson przoduje, od lat pozostają projektory oraz drukarki atramentowe. Projektory Epsona dzięki zastosowanej technologii 3LCD  generują obraz, który zapewnia przyjazne dla wzroku światło oraz wysoką jasność i nasycone barwy. Dlatego, doceniając jakość projekcji, w ślepych testach klienci uznają ten sprzęt za najlepszy w 95% przypadków.

O klasie drukarek z niebieskim logo świadczy fakt, że to właśnie Epson jako pierwsza atramentówka na świecie poleciała w kosmos.  Pozycję lidera na tym rynku firma zawdzięcza  innowacjom kierowanych dla różnych grup odbiorców – od kieszonkowych drukarek hi-tech, poprzez rozwiązania dla domu i biznesu, aż po wielkonakładowe maszyny przemysłowe. Hitem dla użytkowników indywidualnych i małych firm są urządzenia  EcoTank (z systemem stałego zasilania w atrament) godzące wysoką jakość wydruku z niskimi kosztami eksploatacji. Biznes z kolei docenia wielofunkcyjne RIPS mogące wydrukować aż 75 tys. stron na jednym zestawie tuszów.

Sekret powodzenia? Badania i rozwój zamiast cięć

Firma istnieje od 1942 roku, pozycję lidera w świecie nowych technologii utrzymuje już od półwiecza. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w badania. Ta strategia sprawdza się doskonale i sprowadza się do ciągłego rozwoju i inwestycji zamiast redukcji zatrudnienia czy optymalizacji kosztów poprzez redukcję R&D. O rezultacie świadczy liczba niemal 14 patentów jakie wychodzą z laboratoriów firmy… każdego dnia, co daje ponad 5 tys. innowacji rocznie!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *