BadaniaPrasa - Ksiązka

„Fakt” z rekordowym udziałem w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej i dostępnością w 40 tys. punktów sprzedaży

Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.

 

Obecnie „Fakt” ma najwyższy udział w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej i najszerszy zasięg wśród dzienników, a czytelnicy mogą go nabyć w kioskach, salonach prasowych, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach benzynowych oraz w sieciach handlowych, do których ostatnio dołączyły Lidl oraz Biedronka.

– Wiele tytułów zostało ostatnio zamkniętych lub ograniczono ich zasięgi, ale „Fakt” ciągle umacnia swoją pozycję na rynku. Nie tylko nie ograniczamy zasięgu, ale pracujemy także nad jego zwiększeniemmówi Rafał Kamiński, dyrektor działu handlowego i e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.  – Fakt jest dostępny w ponad 40 tys. punktów sprzedaży, obecnie pracujemy nad dalszym zwiększaniem dostępności w kluczowych sieciach handlowych – dodaje Rafał Kamiński.

„Fakt” jest niekwestionowanym liderem z sprzedaży aż w 9 województwach (dane PBC za Q4 2022), wyprzedzając gazety lokalne i regionalne w: śląskim, wielkopolskim, małopolskim, dolnośląskim, zachodniopomorskim, pomorskim, lubelskim, warmińsko-mazurskim oraz podlaskim.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *