BadaniaMediaTVN Discovery Polska

Rok 2019 należał do TVN24 i “Faktów” TVN. Portal tvn24.pl bezkonkurencyjny

W 2019 roku TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w Polsce zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49 lat – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Liderem wśród programów informacyjnych były “Fakty” TVN. Wśród newsowych portali telewizyjnych bezkonkurencyjny okazał się tvn24.pl.

 

 

 

 

 

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement (Live+Vosdal) za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2019 roku, TVN24 wśród widzów w wieku 16-49 lat (najważniejsza grupa dla reklamodawców) był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym ze średnim dobowym udziałem 2,46 proc.

 

 

To wynik zdecydowanie lepszy od głównych konkurentów. TVP Info miało średni udział na poziomie 1,56 proc. Polsat News miał zaś 0,74 proc. udziału.

 

TVN24 był także najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym wśród wszystkich widzów (grupa 4+). Średni dobowy udział stacji wyniósł 4,47 proc.

Wynik TVP Info to 3,63 proc. Tymczasem Polsat News miał 1,13 proc. udziału.

TVN24 BiS miał średni udział w grupie 4+ na poziomie 0,39 proc.

Fakty TVN liderem

Miniony rok był także bardzo dobry dla “Faktów” TVN. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w 2019 roku program był liderem oglądalności wśród programów informacyjnych.

W grupie komercyjnej “Fakty” TVN oglądało, łącznie na antenach TVN i TVN24 BiS, średnio 1,04 mln widzów.

“Wydarzenia” miały zaś 796 tys. widzów w Polsacie i Polsacie News. “Wiadomości” w TVP1 i TVP Info oglądało średnio 612 tys. widzów.

 

 

Wśród widzów w wieku powyżej 4 lat w 2019 roku na pierwszym miejscu także znalazły się “Fakty” TVN. Program łącznie w TVN i TVN24 BiS oglądało średnio 2,94 mln widzów.

“Wiadomości” gromadziły średnio przed telewizorami średnio 2,66 mln widzów. “Wydarzenia” łącznie na antenach Polsat i Polsat News, oglądało średnio prawie 2,08 mln widzów.

Dobre wyniki TVN

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, TVN wśród widzów w wieku 16-49 lat był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym ze średnim dobowym udziałem 11,1 proc.

Polsat miał średni udział na poziomie 11,0 proc. TVP2 i TVP1 miały zaś odpowiednio 7,2 i 6,3 proc. udziału.

 

 

W grupie 4+ stacje miały następujące wyniki: TVN – 8,5 proc., Polsat – 9,8 proc., TVP2 – 8,4 proc., TVP1 – 9,7 proc.

Portal tvn24.pl bezkonkurencyjny

W internecie bezkonkurencyjny okazał się portal tvn24.pl.

Jak wynika z badania Gemius/PBI, w okresie od stycznia do listopada 2019 roku, portal średnio miesięcznie miał 8,17 mln użytkowników, co zapewniło 28,9-proc. zasięgu wśród internautów.

Portal tvn24.pl zostawił w tyle głównych konkurentów telewizyjnych. Strona TVP Info miała średnio miesięcznie 2,74 mln użytkowników, a Polsatu News – 2,03 mln użytkowników.

 

 

 

Źródło: tvn24bis.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *