BadaniaNC+WAŻNEZapowiedzi TV

Fantastyczny start jesiennej ramówki TVN

Pierwszy pełny weekend jesiennej ramówki TVN zakończył się wielkim sukcesem. Flagowe propozycje stacji przyciągały ponad 1/5 polskiej widowni komercyjnej i były niezaprzeczalnymi liderami w swoich pasmach nadawania. Udział stacji w pierwszym tygodniu września w grupie 16-49 wzrósł aż o 5% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

 

 

 

W ostatnią niedzielę TVN wyemitował pierwszy odcinek najnowszego serialu kryminalno-obyczajowego „Pułapka”. Produkcja, w której główną rolę gra Agata Kulesza, przyciągnęła przed ekrany niemal 2,7 mln widzów. W trakcie emisji programu stacja odnotowała blisko 23% udziału w grupie  16-49.

Znane i lubiane formaty rozrywkowe także uzyskały spektakularne wyniki. „Mam Talent!” oglądało ponad 2,6 mln Polaków (21,1% udziału w 16-49) a „MasterChef” przyciągnął przeszło 2,3 mln widzów (16-49: 21,4%). Oba programy osiągnęły lepsze wyniki niż rok temu.
W ostatnią niedzielę na stadionie Legii odbył się także Wielki Mecz, charytatywna rozgrywka piłkarska pomiędzy drużynami TVN i WOŚP. Wydarzenie na antenie oglądało ponad 1,4 mln kibiców
(15,7% w 16-49).

Każda z wymienionych propozycji programowych była także numerem jeden w swoim paśmie nadawania.

WYNIKI OGLĄDALNOŚCI GŁÓWNYCH PROPOZYCJI PROGRAMOWYCH TVN

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *