BadaniaMediaTVP

Finał „Szansy na sukces. Opole 2024” i „Dom pod Dwoma Orłami. Kłamstwa Zofii” licznie oglądali widzowie w TVP

W sobotę, 16 grudnia finałowe odcinki kolejnej edycji muzycznego programu „Szansa na sukces. Opole 2024” w momencie najwyższej oglądalności obejrzało ponad 1,5 mln widzów. W niedzielny wieczór poruszający dramat wojenny „Dom pod Dwoma Orłami. Kłamstwa Zofii” zgromadził 1,2 mln widzów. Wśród najliczniej oglądanych programów TVP znalazły się również serwisy informacyjne oraz teleturnieje.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W sobotę widzowie obejrzeli dwa ostatnie, finałowe odcinki muzycznego show Dwójki „Szansa na sukces. Opole 2024”. Tak jak w poprzednich edycjach, nagrodą dla zwycięzcy programu jest udział w koncercie „Debiuty” podczas 61. KFPP w Opolu. O zwycięstwie Dominiki Dobrosielskiej zdecydowali widzowie w głosowaniu sms podczas programu na żywo. Finałowe zmagania jedenastu wokalistów śledziło średnio 1,3 mln widzów, przy udziale 9,9%. Dwójka była liderem pasma rynku telewizyjnego.

      Liczną widownię w niedzielny wieczór zgromadziła premiera kinowej wersji serialu historycznego „Dom pod Dwoma Orłami. Kłamstwa Zofii”. Serial, wyprodukowany przez Telewizję Polską, „Dom pod Dwoma Orłami” emitowany w TVP1 na początku br., oglądało ponad 2,1 mln widzów (udział 15%). Teraz w filmowej wersji widzowie dostali odpowiedzi na zagadki niewyjaśnione w serialu. Film, wyreżyserowany przez Waldemara Krzystka, w niedzielny wieczór obejrzało 1,2 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 9,3%. Film zapewnił Jedynce pozycję lidera pasma.

      Film „Dom pod Dwoma Skrzydłami. Kłamstwa Zofii” dostępny jest w serwisie TVP VOD.

      W weekend najczęściej wybieranym przez widzów programem informacyjnym Telewizji Polskiej były „Wiadomości”. Niedzielne główne wydanie w TVP1 znalazło się na pierwszym miejscu wszystkich programów TVP emitowanych w weekendu. Oglądało go, łącznie w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, 2,7 mln widzów (udział 19,9%) Z kolei sobotnie główne wydanie „Wiadomości” (live) w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które oglądało 2,8 mln widzów przy udziale w paśmie 22,5% wygrało z programem informacyjnym konkurencji. Szeroką widownię gromadzi również „Teleexpress”, jego piątkowe wydanie obejrzało 1,5 mln widzów (udział 15,6%) i znalazło się w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.

      Niezmienną sympatią odbiorców cieszy się „Pytanie na śniadanie”, które w ostatni piątek i sobotę w grupie wszystkich widzów wygrało z porannym programem konkurencji. W piątek śniadaniowy format Dwójki śledziło ponad 400 tys. widzów, a w sobotę ponad 540 tys. widzów.

      Dane: Nielsen Media

      foto. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *