FOX dostarcza widzom wymówki z okazji Tygodnia Wielkich Premier – rusza kampania stacji

W pierwszym tygodniu marca kanał FOX przygotował dla swoich widzów premiery nowych sezonów znanych seriali „The Walking Dead”, „9-1-1”, „9-1-1: Teksas”, „Chicago Fire” oraz zupełną nowość – detektywistyczny thriller „Big Sky”. Serialowe hity w Tygodniu Wielkich Premier promowane są intensywną kampanią marketingową w telewizji, radiu, internecie oraz social mediach. FOX zachęca widzów, żeby odwołali wszystkie plany, powiedzieli obowiązkom #NieMogęOglądamFOX i zasiedli przed telewizorami.

 

Pierwszy tydzień marca w FOX to nowe odcinki uwielbianych przez widzów seriali i jedna nowość. Codziennie od poniedziałku do czwartku wieczorem, w FOX pojawią się premiery trzymających w napięciu seriali: 1 marca o 22:00 – nowe odcinki dziesiątego sezonu „The Walking Dead”, 2 marca od 21:05 – czwarty sezon serialu „9-1-1” oraz drugi sezon „9-1-1: Teksas”, 3 marca o 21:05 – dziewiąty sezon „Chicago Fire”, a 4 marca o 21:05 premierę będzie miał całkiem nowy thriller detektywistyczny „Big Sky”.

Nową ramówkę stacji promuje kampania marketingowa realizowana w telewizji, radiu, internecie, a także aktywacje na profilach FOX w mediach społecznościowych. Kampania obejmuje największe portale, serwisy wideo, strony poświęcone tematyce serialowej, a także współpracę z influencerami. Kampanii towarzyszy współpraca z aplikacją WOLT, dzięki której widzowie, szukający wymówki na gotowanie, będą mogli w trakcie trwania kampanii (od 1 do 4 marca) skorzystać ze zniżek i ze specjalnie przygotowanej oferty.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na spostrzeżeniu, że widzowie seriali czasami szukają wymówek, żeby tylko zostać w domu i obejrzeć serial. Potrzebę tę odczuwamy jeszcze silniej teraz, w dobie wiecznej pracy z domu, kiedy trudno się odprężyć, zrobić sobie przerwę i powiedzieć: nie mogę! FOX dostarcza więc widzom łatwych wymówek, bo każdy powód jest dobry, żeby odwołać wszystkie plany i oglądać Tydzień Wielkich Premier na kanale FOX. Akcji towarzyszy hasło #NieMogęOglądamFOX.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja Endless by WALK. Działania PR wspiera agencja Walk PR.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *