MediaZapowiedzi TV

FOX dostarcza widzom wymówki z okazji Tygodnia Wielkich Premier – rusza kampania stacji

W pierwszym tygodniu marca kanał FOX przygotował dla swoich widzów premiery nowych sezonów znanych seriali „The Walking Dead”, „9-1-1”, „9-1-1: Teksas”, „Chicago Fire” oraz zupełną nowość – detektywistyczny thriller „Big Sky”. Serialowe hity w Tygodniu Wielkich Premier promowane są intensywną kampanią marketingową w telewizji, radiu, internecie oraz social mediach. FOX zachęca widzów, żeby odwołali wszystkie plany, powiedzieli obowiązkom #NieMogęOglądamFOX i zasiedli przed telewizorami.

 

Pierwszy tydzień marca w FOX to nowe odcinki uwielbianych przez widzów seriali i jedna nowość. Codziennie od poniedziałku do czwartku wieczorem, w FOX pojawią się premiery trzymających w napięciu seriali: 1 marca o 22:00 – nowe odcinki dziesiątego sezonu „The Walking Dead”, 2 marca od 21:05 – czwarty sezon serialu „9-1-1” oraz drugi sezon „9-1-1: Teksas”, 3 marca o 21:05 – dziewiąty sezon „Chicago Fire”, a 4 marca o 21:05 premierę będzie miał całkiem nowy thriller detektywistyczny „Big Sky”.

Nową ramówkę stacji promuje kampania marketingowa realizowana w telewizji, radiu, internecie, a także aktywacje na profilach FOX w mediach społecznościowych. Kampania obejmuje największe portale, serwisy wideo, strony poświęcone tematyce serialowej, a także współpracę z influencerami. Kampanii towarzyszy współpraca z aplikacją WOLT, dzięki której widzowie, szukający wymówki na gotowanie, będą mogli w trakcie trwania kampanii (od 1 do 4 marca) skorzystać ze zniżek i ze specjalnie przygotowanej oferty.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na spostrzeżeniu, że widzowie seriali czasami szukają wymówek, żeby tylko zostać w domu i obejrzeć serial. Potrzebę tę odczuwamy jeszcze silniej teraz, w dobie wiecznej pracy z domu, kiedy trudno się odprężyć, zrobić sobie przerwę i powiedzieć: nie mogę! FOX dostarcza więc widzom łatwych wymówek, bo każdy powód jest dobry, żeby odwołać wszystkie plany i oglądać Tydzień Wielkich Premier na kanale FOX. Akcji towarzyszy hasło #NieMogęOglądamFOX.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja Endless by WALK. Działania PR wspiera agencja Walk PR.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *