FOX promuje gorącą jesień na swojej antenie (wideo)
Jesienią na kanale FOX widzowie znajdą swoje ulubione seriale: Chicago Fire, 9-1-1 oraz Grey’s Anatomy: Chirurdzy. Jesienną ramówkę stacji FOX wspiera kampania marketingowa, której głównym elementem jest pełen emocji spot promocyjny.
Nadludzki wysiłek, mrożące krew w żyłach akcje ratownicze i nieprawdopodobne ryzyko podejmowane przez bohaterów to elementy wspólne trzech emocjonujących seriali pokazywanych tej jesieni przez FOX. Stacja promuje te pełne adrenaliny produkcje 30-sekundowym spotem emitowanym na antenach kanałów Polsat i TVN. Seriale wspiera także kampania w social mediach i szeroko zasięgowa internetowa kampania wideo.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Plej. Zakupem mediów zajął się Mindshare. Działania PR kampanii wspiera Walk PR.
Trzy odcinki Chicago Fire emitowane są na FOX we wtorki o 21:05 dwa odcinki serialu 9-1-1 można oglądać na antenie FOX w soboty od godziny 16:00, a trzy odcinki serialu Grey’s Anatomy: Chirurdzygoszczą na antenie FOX w środy od 22:55.