Internet & Gry - Reklama

Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”

„Studio Biznes” to wyjątkowy program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

       

      Kreacje promujące „Studio Biznes” na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się na ulicach Warszawy i Poznania. Spoty reklamujące program będzie można usłyszeć w Radiu TOK FM, a także zobaczyć w kinach sieci Helios oraz na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania „Studia Biznes” potrwa dwa miesiące.

      – Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej i motoryzacyjnej w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowychmówi Magdalena Biednik dyrektor biznesu Moto.pl

      Od czerwca 2019 r. „Studio Biznes” można oglądać na żywo w każdą środę o godz. 12:00 na stronie głównej Gazeta.pl i na Facebooku. Program, nadawany jednocześnie z dwóch studiów mieszczących się w siedzibie Agory, trwa ok. 40 minut i ma cztery części. Obejmuje: rozmowę z gościem, felieton o technologiach i aplikacjach, dyskusję dotyczącą tematu tygodnia i część motoryzacyjną, w której najgorętsze premiery samochodów prezentuje Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

      – „Studio Biznes” to jedyny program w polskim internecie, który łączy tematy biznesowe z tym, co naprawdę interesuje internautów. Mówimy ludzkim językiem o sprawach, które dotyczą każdego: o podwyżkach cen, wakacjach, finansach osobistych, zmianie samochodu czy ekologii. To biznes z ludzką twarzą, o którym w wyjątkowy sposób potrafią mówić Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew– przekonuje Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl, w którym powstaje program.

      Według badania Gemius/PBI w grudniu 2019 r. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,63 mln użytkowników (RU), a wszystkie serwisy Gazeta.pl – 16,32 mln użytkowników. Serwis Next.Gazeta.pl miał w tym okresie 3,4 mln użytkowników, a Moto.pl – 2 mln.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *