Grupa ZPR Media dołącza do międzynarodowej organizacji medialnej INMA
Grupa ZPR Media, jedna z największych grup medialnych w Polsce, oficjalnie dołączyła do International News Media Association (INMA). Organizacja ta zrzesza ponad 800 firm medialnych z 93 krajów, wspierając wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
Członkostwo w INMA otwiera Grupie ZPR Media nowe możliwości współpracy na skalę międzynarodową, dostęp do analiz, raportów i innowacyjnych rozwiązań w obszarach takich jak subskrypcje cyfrowe, reklama, big data, integracja z platformami technologicznymi czy rozwój jakościowego dziennikarstwa.
„INMA to sprawdzona, profesjonalna i prestiżowa organizacja zrzeszająca media na całym świecie. Dla nas to szansa na dostęp do wiedzy, doświadczeń i inspiracji w doskonałym gronie profesjonalistów. Jesteśmy dumni z możliwości uczestniczenia w międzynarodowych projektach i inicjatywach, które wpłyną na przyszłość naszej branży” – mówi Rafał Arciszewski, prezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.
INMA wspiera liderów mediów poprzez organizację konferencji, webinariów, konkursów oraz dzielenie się najlepszymi praktykami. Dzięki członkostwu Grupa ZPR Media planuje umocnić swoją pozycję w Polsce i wzbogacić swoje portfolio o rozwiązania, które odpowiadają na współczesne wyzwania branży medialnej.
Grupa ZPR Media jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Znajduje się w gronie największych wydawców internetowych i nadawców radiowych, specjalizuje się w dostarczaniu szeroko rozumianej rozrywki, informacji i porad. Grupa ZPR Media jest niekwestionowanym liderem na rynku sieci radiowych (w jej skład wchodzą brandy ESKA, ESKA2, Eska ROCK, VOX FM i Radio Plus), dysponuje szerokim portfolio serwisów internetowych (m.in. SE.pl, Eska.pl, Murator.pl, Architektura.muratorplus.pl, Urzadzamy.pl, MjakMama.pl, PoradnikZdrowie.pl, Beszamel.pl), w skład grupy wchodzą też tytuły prasowe („Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”) oraz wydawnictwa książkowe – Harde i Lekkie.
foto, źródło. Grupa ZPR Media