Internet & Gry - Reklama

Gshield.gg ubezpieczy sprzęt gamingowy, konta w grach oraz wirtualne przedmioty

Agencja gamingowa Fantasyexpo wraz z firmą Protect.me i TU Europa wprowadza na rynek nową usługę dedykowaną graczom. Będzie to oferta ubezpieczeń, która obejmie nie tylko sprzęt gamingowy, ale także konta w grach wraz z… wirtualnymi przedmiotami.

 

 

 

 

Gshield.gg to nowy projekt tworzony przez agencją gamingową Fantasyexpo oraz firmę Protect.me we współpracy z TU Europa. Wspomniana nazwa odnosi się do nowej oferty ubezpieczeń dla graczy komputerowych. Te obejmą nie tylko sprzęt komputerowy, ale także konta w grach, a nawet… wirtualne wyposażenie.

Według raportów firmy Newzoo w Polsce mieszka aż 12 milionów graczy. W 2018 roku Polacy wydali natomiast na różnego rodzaju gry cyfrowe ponad 2 miliardy złotych. Fani tej formy rozrywki przeznaczają pieniądze między innymi na wirtualne przedmioty, które mogą paść łupem hakerów. Taka sytuacja przydarzyła się nawet profesjonalnemu zawodnikowi esportowemu. Jacky “Stewie2K” Yip, reprezentant Teamu Liquid w grze CS:GO utracił dostęp do swojego konta Steam, z którego wcześniej zniknęły skiny o wartości kilku tysięcy dolarów. To jednak zaledwie jeden z wielu tego typu przykładów.

“W wielu przypadkach graczom nie udaje się odzyskać wirtualnych przedmiotów, które padły łupem złodziei. Podobnie sytuacja wygląda z ukradzionymi kontami, na które gracze często pracowali miesiącami, a nawet latami. Według nas to poważny problem, bo wirtualne wyposażenie posiada swoja realną wartość. Dlatego chcemy dać fanom gier możliwość ubezpieczenia się między innymi na wypadek tego typu sytuacji.” podkreśla Ireneusz Anoszczenko, prezes firmy Protect.me.

Ubezpieczenia oferowane przez Protect.me obejmą konta w grach, zawierane w związku z nimi transakcje (np. zakupu kodów do gry), a także posiadane przedmioty wirtualne. Użytkownik będzie musiał jedynie udokumentować swoją wirtualną własność. Ubezpieczyć będzie można także sprzęt gamignowy na wypadek między innymi pożaru, zalania, czy też kradzieży z włamaniem, a co najważniesze również od zniszczenia samego sprzetu jak i akcesorów (np. klawiatura, słuchawki czy myszka). Najniższe składki, zależnie od wariantu, wyniosą niecałe 10 złotych miesięcznie.

Wprowadzaniu na rynek nowej usługi oferowanej przez firmę Protect.me oraz agnecję gamingową Fantasyexpo, będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych. Do kampanii promującej ubezpieczenia zostaną zaangażowani popularni polscy gamerzy oraz streamerzy, w tym między innymi Piotr “Izak” Skowyrski, Damian “Nervarien” Ziaja, czy też Patryk “Rojo” Rojewski.

“Każda kampania marketingowa jest skuteczna jeśli jest wiarygodna. Zaangażowanie do projektu naszych streamerów i gamerów jest naturalną rzeczą, ponieważ bardzo często ich samych spotykają tego typu problemy – czy to zniszczonego sprzętu czy utraty kont w grach.” mówi Kamil Górecki, prezes agencji gamingowej Fantasyexpo

Fantasyexpo to czołowa polska agencja gamingowa, która jest liderem w tworzeniu spersonalizowanych strategii esportowych dla firm poszukujących nowoczesnych i oryginalnych form promocji i reklamy. Ponadto regularnie nabywa prawa do transmisji najważniejszych światowych wydarzeń gamingowych z komentarzem najlepszych polskich influencerów. Fantasyexpo to także właściciel portalu esportowego esportnow.pl, drużyny esportowej Izako Boars oraz rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej czy PLAY Polskiej Ligi Mobilnej.

Protect.me to natomiast polski startup działający w obszarze InsurTech, specjalizujący się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i nowych produktów w branży ubezpieczeniowej. Firma powstała w 2016 roku, a rok później wprowadziła na rynek kompleksową platformę informatyczną umożliwiającą digitalizację produktów ubezpieczeniowych oraz ich dystrybucję za pomocą cyfrowych kanałów sprzedaży (aplikacje mobilne i strony www). Obecnie spółka współpracuje z ponad 10 towarzystwami ubezpieczeń, oferując szeroki wybór ponad 40 produktów ubezpieczeniowych.

Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa. Strategia ubezpieczyciela koncentruje na rozwoju nowych kanałów sprzedaży z wykorzystaniem możliwości, jakie oferują nowe technologie. Za skuteczną cyfrową transformację biznesu Europa otrzymała nagrodę „Najlepszy Cyfrowy Ubezpieczyciel 2018” oraz tytuł „Finansowej Marki Roku 2019″.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *