Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy – T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci

Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję.

 

 

T‑Mobile od lat systematycznie inwestuje w swoją infrastrukturę, czyniąc z niej główny filar swojej strategii rynkowej. Nie dziwi więc fakt, że notuje najlepsze wyniki w badaniach jakości i wydajności sieci. Niezależnie od tego czy są to klienckie testy, czy profesjonalne badania prowadzone przez niezależne firmy certyfikujące.

„Nie znam nikogo, kto chciałby być w sieci o najgorszym zasięgu albo nawet w drugiej, czy trzeciej pod tym względem. Mobilność to podstawowa potrzeba każdego klienta. Oferta jest oczywiście najważniejsza, ale klienci coraz częściej wskazują, że to zasięg i szybkość sieci skłania ich do zmiany operatora. W sumie oferta i sieć odpowiadają za ponad 80% potrzeb klientów”  mówi Frederic Perron, członek zarządu, odpowiedzialny za obszar konsumencki w T‑Mobile Polska.

„Fakty są jasne: najlepszą ofertę potwierdza nasz bilans MNP, a jakość i szybkość sieci – wyniki badań P3 i speedtest.pl. Nasze wewnętrzne analizy pokazują jeszcze jedną ciekawą prawidłowość: codziennie kilkuset klientów, którzy zrezygnowali kiedyś z usług T‑Mobile, decyduje się na powrót nas” dodaje Perron.

T‑Mobile jest najlepszy i ma ambicję udowodnić to każdemu.

Operator celebruje kolejne wygrane w rankingach jakości sieci. Przygotował z tej okazji specjalną ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile, będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Z propozycji można będzie skorzystać już od najbliższego piątku, 9 marca 2018.

Promocja jest oparta o dwie wiodące oferty T‑Mobile w segmentach: abonamentowym i przedpłaconym. Warunkują one także kwoty, które podlegać będą zwrotowi w przypadku rozwiązania umowy w okresie „testowym”:

- w ofercie abonamentowej będzie to taryfa T‑MOBILE – BEZ LIMITU w wariancie SIM only z nielimitowanymi rozmowami, SMSami, MMSami i Internetem bez limitu danych.
- w ofercie na kartę promocją zostanie objęta taryfa T‑Mobile NEVERENDING, w ramach której w cenie 25 zł klienci otrzymują na miesiąc nielimitowane połączenia, SMS-y i 10 GB danych.

Maksymalne kwoty zwrotu będą następujące:

- 300 zł dla opcji abonamentowej (6 miesięcy x 50 zł),
- 150 zł dla oferty na kartę (6 miesięcy x 25 zł).

Wraz ze startem promocji ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa. Jej głównymi bohaterami będą klienci T‑Mobile, a spoty koncentrować się będą na najważniejszych przewagach  sieci: T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrywa  w badaniach jakości sieci. Ma najlepszą jakości połączeń, transmisji danych, w tym najlepszy streaming video. Ponadto, zgodnie z wynikami niezależnego testu konsumenckiego Speedtest.pl, operator  może pochwalić się najszybszym Internetem mobilnym w Polsce.

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, BTL, OOH oraz na nośnikach cyfrowych.

 

Zobacz także

1 Komentarz

  1. Gwarancja zwreotu zawsze brzmi okej