Gwiazdy kontra plotki w nowym programie „Plotkersi” na Plotek.pl

Jak się zachowają gwiazdy, gdy przyjdzie im zmierzyć się z negatywnymi komentarzami na swój temat? O tym przekonają się widzowie nowego programu serwisu Plotek.pl – „Plotkersi”. Premiera już w najbliższą niedzielę, 13 września br.

 

– Nowy format na Plotek.pl będQzie niezwykłym doświadczeniem nie tylko dla naszych fanów, ale też dla gwiazd i influencerów, którzy wezmą w nim udział. Mierzenie się z komentarzami czy artykułami na swój temat rozśmiesza, czasem wzrusza, a nawet doprowadza gwiazdy do złości. Dlatego format zaprezentuje cały wachlarz emocji gwiazd, czyli dokładnie to, czego oczekują nasi widzowie tłumaczy Nina Cieślińska, producentka programu. 

Studyjny format „Plotkersi” to spotkania dziennikarzy Plotek.pl z osobami ze świata show-biznesu, które będą odpowiadać na często niewygodne pytania, komentować medialne doniesienia na swój temat, a na koniec każdego programu odbędą wideo-rozmowę z jednym ze swoich fanów. Po emisji każdego odcinka na profilu serwisu na Instagramie odbędzie się konkurs, do którego nagrodę przygotuje gwiazda programu.

Gościem pierwszego odcinka „Plotkersów” będzie modelka i influencerka Sandra Kubicka. W kolejnych pojawią się m.in. Joanna Przetakiewicz, Karolina Pisarek oraz Magda Bereda.

Producentką programu jest Nina Cieślińska, odpowiedzialna m.in. za sukces innego  formatu Plotek.pl – „Koło Plotka”. Prowadzącymi „Plotkersów” zostali Cezary Wiśniewski i Aleksandra „Guova” Głowińska, dziennikarze serwisu.

Premiera formatu została zaplanowana na 13 września na godz. 17:00. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć na stronie Plotek.pl i kanale serwisu na platformie YouTube.

Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach – według badania Gemius/PBI w sierpniu 2020 r. odwiedziło go blisko 5,0 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie prawie 44 mln odsłon. Kanał serwisu Plotek.pl na YouTubie subskrybuje obecnie 447 tys. użytkowników, co czyni go największym kanałem serwisu show-biznesowego w Polsce, a materiały tam opublikowane odtwarzane są średnio 6,5 mln razy miesięcznie.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W sierpniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 526 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.plPlotek.plNext.gazeta.plSport.pleDziecko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *