MediaPolecaneZapowiedzi TV

HBO Max w Polsce w drugiej połowie 2021 roku (wideo)

W drugiej połowie 2021 roku usługi streamingu wideo HBO w Ameryce Południowej i Europie, m.in. w Polsce, zostaną zastąpione przez nową platformę HBO Max.

 

HBO platformy streamingu wideo oferuje na 21 rynkach europejskich, na wielu pod marką HBO GO. Od kilku lat mogą z nich korzystać nie tylko abonenci pakietów telewizyjnych z HBO, lecz wszyscy internauci.

W Polsce HBO GO dla wszystkich internautów zostało udostępnione wiosną 2018 roku. W listopadzie ub.r podwyższono miesięczną cenę korzystania z platformy o 5 zł do 24,90 zł.

Nie wiadomo jeszcze, jaka będzie oferta treści i ceny HBO Max w poszczególnych krajach w Europie.

 

 

Planowana premiera Warner Bros. Pictures Group w 2021 roku obejmuje obecnie The Little Things, Judas and the Black Messiah, Tom & Jerry, Godzilla vs. Kong, Mortal Kombat, Those Who Wish Me Dead, The Conjuring: The Devil Made Me Do It, In The Heights, Space Jam: A New Legacy, The Suicide Squad, Reminiscence, Malignant, Dune, The Many Saints of Newark, King Richard, Cry Macho i Matrix 4.

„Żyjemy w bezprecedensowych czasach, które wymagają kreatywnych rozwiązań, w tym nowej inicjatywy dla Warner Bros. Pictures Group”powiedział Sarnoff. „Nikt nie chce filmów na dużym ekranie bardziej niż my. Wiemy, że nowe treści są siłą napędową wystawy teatralnej, ale musimy zrównoważyć to z faktem, że większość teatrów w USA będzie prawdopodobnie działać z ograniczoną wydajnością przez cały 2021 r. Dzięki temu wyjątkowemu rocznemu planowi możemy wspierać naszych partnerów w wystawie z ciągłą listą filmów światowej klasy, a jednocześnie daje widzom, którzy mogą nie mieć dostępu do kin lub nie są jeszcze gotowi do powrotu do kina, szansę zobaczyć nasze niesamowite filmy z 2021 roku. Uważamy to za wygraną dla miłośników filmu i wystawców,

„Po rozważeniu wszystkich dostępnych opcji i prognozowanego stanu filmowania w 2021 r. Doszliśmy do wniosku, że jest to najlepszy sposób na poruszanie się przez firmę filmową WarnerMedia przez następne 12 miesięcy”powiedział Kilar. „Co ważniejsze, planujemy zapewnić konsumentom 17 niezwykłych filmów w ciągu całego roku, dając im wybór i możliwość decydowania, jak chcą oglądać te filmy. Nasze treści są niezwykle cenne, chyba że stoją na półce i nikt ich nie widzi. Wierzymy, że takie podejście służy naszym fanom, wspiera wystawców i twórców filmowych oraz poprawia jakość HBO Max, tworząc wartość dla wszystkich ”.

„Ten hybrydowy model wystawy pozwala nam najlepiej wspierać nasze filmy, partnerów kreatywnych i ogólnie kino w 2021 roku”powiedział Toby Emmerich, prezes Warner Bros. Pictures Group. „W przyszłym roku mamy fantastyczną, szeroką gamę tytułów utalentowanych i wizjonerskich filmowców. Cieszymy się, że będziemy mogli zaprezentować te filmy widzom na całym świecie. I, jak zawsze, będziemy wspierać wszystkie nasze premiery innowacyjnymi i solidnymi kampaniami marketingowymi związanymi z ich kinowymi debiutami, jednocześnie podkreślając tę ​​wyjątkową okazję, aby zobaczyć nasze filmy również w kraju za pośrednictwem HBO Max ”.

 

źródło: Wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *