Internet & Gry - Reklama

Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy.

 

Huawei Hero Maker został zaprezentowany podczas konferencji DigiX2018. Twórcom gier i aplikacji, którzy zakwalifikują się do programu zostaną zaoferowane narzędzia marketingowe i promocyjne, takie jak strona domowa produkcji w Huawei AppGallery, sklepie z aplikacjami, mechanizmy do aktywacji funkcji oprogramowania na urządzeniach mobilnych czy system cyfrowego marketingu. Deweloper będzie mógł też skorzystać z nowych kanałów dotarcia do osób, które korzystają z produktów Huawei, m.in. listy top 10 najlepszych aplikacji, opcji preload (dodawania do listy domyślnych aplikacji), a także z promocji w AppGallery, np. za pomocą dedykowanych motywów na telefon.

 

 

Gra opracowana przez polskiego dewelopera Fuero Games – Winions: Mana Champions jest pierwszym tytułem, który będzie promowany w ramach projektu Hero Maker. Jesteśmy naprawdę podekscytowani i dumni z tego, że nasze dzieło zyskało uznanie w ramach międzynarodowej inicjatywy Huawei. Chcemy, żeby nasza gra dawała radość i rozrywkę ludziom na całym świecie. Partnerstwo z Huawei zapewni nam dostęp do 400 milionów potencjalnych graczy na całym świecie!powiedział Stanisław Fiedor, CEO Fuero Games.

Program Huawei Hero Maker jest dla nas bardzo ważny. Przede wszystkim dlatego, że pokazuje, w jakich relacjach firma chce być ze wszystkimi deweloperami wysokiej jakości aplikacji. Huawei pragnie, żeby innowacyjne myślenie i kreatywność zostały nagrodzone, a nowe, niesamowite produkcje znalazły drogę do jak największej liczby odbiorców. Pragniemy docenić ciężką pracę twórców przez otwarcie im nowych dróg rozwoju, także na chińskim rynkupowiedział Jervis Su, prezes działu usług chmurowych w Huawei Consumer Business Group.

Gry i programy rozpowszechniane za pomocą sklepu AppGallery są dostępne dla użytkowników na całym świecie. Huawei pomaga także mniej doświadczonym deweloperom. Eksperci od marketingu, cyfrowej dystrybucji i technologii pomagają optymalizować kod, testować, zwiększać stabilność i atrakcyjność aplikacji.

Huawei Mobile Services obsłużyło w cyfrowych kanałach 400 milionów użytkowników w ponad 170 krajach. Poza rynkiem chińskim rocznie docieramy do ponad 85 milionów klientów. Stworzyliśmy globalną platformę opartą na rozwiązaniach chmurowych. Stworzyliśmy najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia informacji i prywatności. Na całym świecie pracują lokalne zespoły specjalistów, które pomagają użytkownikom i deweloperomdodał Jervis Su.

Zespół Mobile Services to międzynarodowa struktura złożona z fachowców IT. Pomagają oni deweloperom w tworzeniu oprogramowania, które w pełni wykorzysta olbrzymi potencjał urządzeń mobilnych Huawei.

Więcej informacji na HuaweiHeroMaker.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *