Interia zmieniła cennik reklamowy – jest możliwość zakupu w modelu vCPM

Od marca br. w Interii obowiązuje nowy cennik reklamowy. Najważniejsze zmiany obejmują wprowadzenie możliwości zakupu reklam w modelu viewable Cost Per Mile i likwidację inwazyjnych reklam warstwowych.

 

W odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów i w zgodzie ze standardem widoczności ustalonym przez IAB do nowego cennika Interii wprowadzona została możliwość rozliczania reklam w modelu viewable Cost Per Mile. Oferta oznacza zakup reklam w rozliczeniu za widoczne odsłony, na podstawie statystyk własnych portalu lub zewnętrznych. Aby ułatwić reklamodawcom korzystanie z nowego rozwiązania, wprowadzona została jednolita dopłata za rozliczenie vCPM dla wszystkich produktów objętych nowym modelem.

Produkty reklamowe Interii obecnie dostępne w modelu vCPM to:

- wszystkie podstawowe produkty odsłonowe Interii

- wszystkie zasięgowe pakiety odsłon w Interii

- reklamy Audience Targeting (z wyłączeniem reklam Pre Roll) - najnowocześniejsze rozwiązania precyzyjnego targetowania reklam w Interii

- wszystkie "Moje Pakiety" - pakiety odsłon na wybranych serwisach tematycznych Interii.

Na tym nie koniec zmian - Interia pożegnała się właśnie z nielubianymi przez użytkowników reklamami warstwowymi, tzw. "z krzyżykiem". Najnowszy cennik nie zawiera produktów takich jak: XHTML, toplayer, commercial break, scroll footer, wszystkich formatów scrollowanych i push-down.  Niektóre formy warstwowe dostępne są już tylko w aplikacjach Interii na smartfony.

"Usuwamy irytujące reklamy, aby poprawić samopoczucie naszych użytkowników. Szczególnie w poniedziałki" - mówi Mateusz Drzewosowski, szef produktu reklamowego w Grupie Interia.

Nowy cennik reklamowy Interii dostępny jest pod adresem: reklama.interia.pl

Według Badania Gemius/PBI w lutym br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,8 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia - 14,1 mln użytkowników i 765,9  mln odsłon.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.