Internet & Gry - Reklama

Jakdojade z wygodnymi płatnościami Google Pay za bilety komunikacji miejskiej

Jakdojade wprowadza możliwość płatności poprzez Google Pay za bilety komunikacji miejskiej. Od dziś obowiązuje także promocyjna cena biletów – korzystając z Google Pay użytkownik otrzyma 50 proc. zniżki.
 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       
      W Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Lesznie oraz Górnośląskim Okręgu Przemysłowym do sposobów płatności w Jakdojade za bilety komunikacji miejskiej dołącza Google Pay. Do tej pory za bilety można było płacić także BLIKiem oraz kartą płatniczą podpiętą do konta.
      Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc – w internecie, aplikacjach, sklepach i wielu innych. Wystarczy raz dodać do Google Pay kartę płatniczą by płacić jednym kliknięciem podczas zakupów online – np. w aplikacji Jakdojade. Dodatkowo klienci 16 banków w Polsce mogą używać swoich kart do płatności zbliżeniowych telefonem w sklepach stacjonarnych.
      Jakdojade w kolejnych miastach staje się coraz bardziej kompletnym asystentem miejskim. W Jakdojade najważniejsza jest dla nas wygoda użytkownika, więc wprowadzamy nowy sposób płatności za bilety. Google Pay idealnie sprawdzi się wśród użytkowników Androida – jako jeden, wygodny i bezpieczny sposób płatności dla wielu aplikacji czy usług, bez potrzeby podpinania karty w każdej z nich mówi Bartosz Burek, Prezes Zarządu Citi-Nav Sp. z o. o., należącego do Grupy Onet-RAS Polska operatora aplikacji Jakdojade.
      Użytkownicy korzystając z opcji płatności za bilety z Google Pay mogą obecnie skorzystać z promocji- do wyczerpania puli promocyjnej, bilety kupowane w Jakdojade będą kosztować połowę ceny.
      Jakdojade to nowoczesna wyszukiwarka połączeń komunikacji miejskiej zarówno na iOS jak i Android, ułatwiająca podróżowanie po mieście. Usługa umożliwia dostęp do kompleksowej i pełnej informacji pasażerskiej prezentowanej w użyteczny i przyjazny sposób. Z rozwiązania miesięcznie korzysta kilka milionów osób, a bilety kupiło już ponad 100 tysięcy użytkowników.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *