BadaniaMediaTVP

Jedynka liderem weekendu

W weekend TVP1 była bezkonkurencyjna. Niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 6,56 mln widzów. Doskonały wynik odnotowały także: „Sanatorium Miłości”, które w szczytowym momencie zgromadziło przed telewizorami 4,37 mln osób oraz „The Voice Kids” z widownią 3,51 mln.

 

Od piątku do niedzieli w TVP1 i TVP Sport transmitowane były zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. W piątek Polacy wygrali konkurs drużynowy rozegrany na skoczni w Willingen. Na podium w sobotę stanął także także Kamil Stoch (zajął drugie miejsce) oraz Piotr Żyła w niedzielę (był trzeci).

Niedzielny konkurs indywidualny obejrzało według Modelu Oglądalności Rzeczywistej 6,56 mln widzów. W kulminacyjnej chwili transmisję z Willingen zobaczyło w Jedynce prawie 7 mln, a w TVP Sport 1,68 mln osób. Niesłabnącą popularnością cieszy się także program „Sanatorium miłości”, którego 5. odcinek obejrzało średnio 4,01 mln osób, a w piku 4,37 mln.

Według danych NAM Jedynka przez wszystkie trzy dni weekendu była liderem z udziałami: w piątek 9,7%, w sobotę 10,9% a niedzielę 12,8%. Najliczniejszą widownię zgromadziła finałowa druga seria indywidualnego konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich w Willingen, którą obejrzało 4,6 mln, a w peaku prawie 5,36 mln widzów. Drugą najchętniej wybieraną przez widzów pozycją weekendu był niedzielny „Teleexpress” gromadząc przed telewizorami ponad 3,8 mln widz. (udz. 32%). „Sanatorium Miłości” było trzecim najliczniej oglądanym programem weekendu spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Show TVP, w którym widzowie poznają historie bohaterów szukających miłości w górskim uzdrowisku, obejrzało niemal 3,4 mln osób (udz. 21,6%).

W TOP 20 programów ubiegłego tygodnia aż 15 należy do Telewizji Polskiej. Wśród nich (poza wyżej wymienionymi) znalazły się także m.in. seriale: „M jak Miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia”, „Blondynka”, teleturnieje: „Koło Fortuny”, „Familiada”, „Jeden z dziesięciu” a także magazyn „Sprawa dla reportera” oraz „Wiadomości”.

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *