Prasa - Ksiązka

Jesienne wydanie „Książek. Magazynu do czytania” od jutra w sprzedaży

Co łączy faszyzm z komiksem? Dlaczego zmarnowano szansę na niewinny internet? Jakie nowości książkowe warto czytać tej jesieni? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć w najnowszym numerze „Książek. Magazynu do czytania”. Dodatkowo czytelnicy dwumiesięcznika jako pierwsi w Polsce poznają obszerne fragmenty „Testamentów”, kontynuacji kontrowersyjnej „Opowieści podręcznej” Margaret Atwood. Wydanie dostępne w sprzedaży od jutra – 15 października br.

 

 

 

 

 

Bohaterką okładki najnowszego wydania „Książek. Magazynu do czytania” jest Margaret Atwood – autorka głośnej książki „Opowieści podręcznej” zekranizowanej przez HBO. Fragment kontynuacji tej wybitnej powieści – pod tytułem „Testamenty” czytelnicy „Książek” będą mogli poznać jako pierwsi w Polsce.

W numerze pojawi się również plakat z portretem noblistki Olgi Tokarczuk, wraz z gratulacjami od redakcji oraz tekstem pochodzącym z „Książek” [3/2014]: „Jak pisałam Księgi Jakubowe”.

Ponadto będzie można przeczytać o lekcjach przyjaźni od Wisławy Szymborskiej i Stanisława Barańczaka; fenomenie anonimowego forumowicza Malcolma XD, który sprzedaje więcej książek niż uznani prozaicy; o istocie głupoty w XXI w. oczami Krzysztofa Vargi czy poznać Olgę Boznańską z perspektywy literackiego portretu Janusza Rudnickiego. W aktualnym wydaniu magazynu nie zabraknie również takich nazwisk, jak Albert Camus, Zyta Rudzka czy Mariusz Szczygieł.

W stałym dodatku „Książki dla dzieci i młodszych dorosłych” Paweł Dunin-Wąsowicz zastanawia się, na ile Rafał Kosik, jedyny pisarz, który zasługuje na miano “polskiej J.K. Rowling” wpływa na umysły młodych Polaków.

Październikowe wydanie „Książek. Magazynu do czytania” ukaże się jutro – 15 października br. w nowej cenie 13,99 zł. Dostępne będzie m.in. w punktach sprzedaży prasy, a także – dla prenumeratorów cyfrowych „Gazety Wyborczej” – w aplikacji i na Wyborcza.pl/ksiazki.

Numer wspiera promocja w prasie, radiu, intrenecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, a także autopromocja. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Więcej informacji o najnowszym numerze „Książek. Magazynu do czytania” znaleźć można na profilu pisma na Facebooku, na Instagramie oraz w Booksletterze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *