Prasa - Ksiązka

Jutronauci 2020 – wyjątkowa edycja programu „Gazety Wyborczej”

Jutronauci 2020 – jaki będzie świat po pandemii? Aż do końca roku w wydaniach „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl/Jutronauci będzie można przeczytać o tym, jak zmieni się nasze życie. W sobotę, 11 kwietnia br. „Wyborcza” zainaugurowała tegoroczną, specjalną edycję programu „Jutronauci”, którego partnerem strategicznym jest Sebastian Kulczyk.

 

 

 

 

 

– Czy nowa rzeczywistość będzie koszmarem? Nie musi. Może być pełna szans, to zależy od nas. Nad tym, jak ją oswoić, będziemy się zastanawiać z Jutronautami – wyjątkowymi osobami z pozornie odległych od siebie światów – które od trzech lat odkrywają przyszłość z czytelnikami „Wyborczej”napisali w tekście inaugurującym akcję Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej” oraz Sebastian Kulczyk, partner strategiczny programu. W tym wyjątkowym roku zaczynamy nasz program wyjątkowo wcześnie. Jutronauci 2020 – to edycja specjalna, do której zaprosiliśmy Jutronautów z poprzednich trzech edycji. Zapraszamy też innych ekspertów, którzy chcą się dzielić z nami swoimi prognozami.

Od minionego weekendu do końca 2020 r. na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” będzie można przeczytać o tym, jak wskutek pandemii zmienią się: szkoła, firma, zdrowie, podróże, miasta, rodzina, dom, genom… Zaproszeni do projektu Jutronauci z poprzednich edycji programu – wyjątkowe osoby, które łączy to, że w swoich dyscyplinach przewidują trendy i próbują rzeczy nowych – podzielą się swoją wiedzą z czytelnikami. Materiały będą ukazywać się w „Gazecie Wyborczej” i w serwisie  Wyborcza.pl/Jutronauci.

Cykl zainaugurował tekst Aleksandra Poniewierskiego, eksperta od nowych technologii i ich zastosowania w biznesie poświęcony nadchodzącym zmianom cywilizacyjnym – „To nie pandemia zmieni nasz świat. Era wielkich przyspieszeń dopiero się zaczyna”.

Patronat medialny nad tegoroczną edycją ponownie objęło Radio TOK FM, które będzie gościć ekspertów biorących udział w programie Jutronauci 2020 w swoich audycjach i podcastach.

Inaugurację nowej odsłony „Jutronautów” będą wspierać działania autopromocyjne prowadzone na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisach Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych, a także kampania w stacjach radiowych Agory.

„Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją, m.in. dokąd doprowadzi nas galopujący postęp technologiczny, a także jaki będzie człowiek przyszłości.

Projekt „Jutronauci” zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).

Więcej: Wyborcza.pl/Jutronauci

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *