Kampania wizerunkowa Radia VOX FM (wideo)

 

Wystartowała kampania wizerunkowa Radia VOX FM pod hasłem „W rytmie hitów”. Akcja zbiega się z przypadającymi w tym roku 5 urodzinami stacji. Spoty zobaczyć można do końca maja na antenach największych stacji telewizyjnych, kanałów tematycznych, a także na portalach internetowych i w kinach.

 

W spocie reklamowym wykorzystano hit z lat 2003/2004 „Dragostea Din Tei” zespołu O-Zone. Mołdawski boys band, który tworzył w Rumunii, zdobył tym utworem szczyty najważniejszych europejskich list przebojów. Do dziś „Dragostea Din Tei” jest jednym z hitów wakacyjnych dyskotek.

 

 

Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne TVN-u i Polsatu, portale internetowe WP, Onet i Interia, a także sieci kin Multikino i Cinema City.

Radio VOX FM prowadzi obecnie również akcję promocyjną Najszybszy Koncert Świata, która zakończy się 1 czerwca koncertem przy Stadionie Narodowym w Warszawie. Trasa wystartowała 20 kwietnia i obejmuje siedem miast: Łódź, Radom, Gdynię, Poznań, Katowice, Rzeszów i Warszawę. Podczas koncertów na mobilnej scenie Radia VOX FM wystąpi łącznie 35 wykonawców, w tym m.in. Weekend, MIG, Czadoman, Jorrgus, Defis, Stachursky. Sponsorami akcji są Renault Polska Sp. z o.o. i Manta SA.

 

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.