BadaniaMediaPolsat

„Kloszard Story” hitem Polsat Play

5-odcinkową serię dokumentalną „Kloszard Story”, emitowaną w piątki o godzinie 22:00, obejrzało średnio ponad 192 tysiące widzów. Polsat Play w trakcie emisji programu był nr 1 wśród stacji lifestyle’owych oraz dokumentalnych.

[AdSense-A]

Seria „Kloszard Story” uzyskała udziały na poziomie 1,57% wśród wszystkich widzów oraz 1,25% SHR w grupie wiekowej A16-49.

[AdSense-B]

„Kloszard Story”, autorstwa Ireny i Jerzego Morawskich oraz Michała Matysa, to opowieść o bezdomnych ludziach, których mijamy codziennie na chodnikach i w parkach. Jak wylądowali na dnie i jak się podnoszą? Czy można przetrwać kolejną zimę w podwarszawskim lesie? W tej smutnej historii znajdą się także momenty radosne, anegdoty i czarny humor.

[AdSense-C]

Irena i Jerzy Morawscy to wybitni polscy dokumentaliści. Są twórcami takich hitów jak: „Czekając na sobotę”, „Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym” czy „Kochankowie z Internetu”. Stale współpracują z Polsat Play od 2012 roku. Na antenie stacji, widzowie mogli dotychczas zobaczyć takie produkcje ich autorstwa jak kultowe już „Chłopaki do wzięcia”, czy „Drwale i inne opowieści Bieszczadu” oraz „Czas Wojowników”. Michał Matys, przez 13 lat reporter „Gazety Wyborczej”, autor cyklu dokumentów telewizyjnych „Zagadki tamtych lat” o absurdach PRL-u.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *