Internet & Gry - Reklama

Kobieta.Gazeta.pl zaprasza do głosowania w plebiscycie The Best of New Beauty

Serwis Kobieta.Gazeta.pl rozpoczął pierwszą edycję plebiscytu The Best of New Beauty. Jego celem jest wybór produktów i usług wyróżniających się działaniami proekologicznymi, zgodnością z zasadami zrównoważonego rozwoju, innowacyjnością lub będących ulubieńcami czytelników. Głosowanie na stronie kobieta.gazeta.pl/thebestofnewbeauty w 14 kategoriach potrwa do 15 października br., a gala finałowa odbędzie się 21 października br. 

 

The Best of New Beauty to odpowiedź na zmieniające się przyzwyczajenia konsumenckie oraz eko trendy w branży kosmetycznej. Plebiscyt będzie m.in. wyróżniać marki i produkty, które stawiają na najlepsze receptury, korzystają z najnowszych technologii oraz z sukcesem wprowadzają nowości kosmetyczne.

– Serwis Kobieta.Gazeta.pl stawia na otwartość, nowoczesność, kobiecość i samoakceptację. Codziennie dostarczamy naszym czytelniczkom i czytelnikom rzetelnych informacji dotyczących urody, ekologii i szeroko pojętego well-beingu – mówi  Małgorzata Kubalska, Project Manager obszaru Lifestyle w Gazeta.pl. –  W plebiscycie The Best of New Beauty chcemy docenić najlepszych w branży kosmetycznej, ale także zwrócić uwagę na kobiety prężnie działające w sieci, które na co dzień dzielą się z użytkowniczkami oraz użytkownikami swoją wiedzą, doświadczeniem i ogromną pasją związaną z tematyką beauty. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu plebiscytowi uda im się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców – dodaje Kubalska. 

The Best of New Beauty to jedyny plebiscyt, w którym użytkownicy wybiorą zwycięzców spośród produktów i usług, debiutujących na polskim rynku w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 lipca 2021 r. lub które w tym czasie zmieniły się z myślą o swoich klientach i środowisku. Udział w plebiscycie będzie potwierdzeniem, że wybrana marka to brand przyszłości, który ma ambicję zmieniać świat na lepszy.

Użytkownicy Kobieta.Gazeta.pl będą wybierać swoich faworytów w 14 kategoriach, m.in. debiut roku, eko przemiana, hit włosingu czy ulubieniec makijażowy. Głosowanie potrwa do 15 października br., a gala finałowa zaplanowana została na 21 października br. Wyniki zostaną opublikowane w serwisie Kobieta.Gazeta.pl następnego dnia.

Ambasadorką plebiscytu The Best of New Beauty została Ola Nowak, jedna z najpopularniejszych influencerek w Polsce. Na Instagramie obserwuje ją 1,6 miliona fanów, a liczba ta stale rośnie. Ola Nowak codziennie zaraża tysiące kobiet pozytywną energią i motywuje do działania, jest też dla nich inspiracją w dziedzinie mody i urody. Dzięki swojej pracy została uznana za jedną z dziesięciu najbardziej wpływowych kobiet w polskim internecie.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w sierpniu 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 639,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.plWiadomosci.gazeta.pleDziecko.plSport.plNext.gazeta.plMoto.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *