KRRiT: Komunikaty o koronawirusie nie są reklamą

KRRiT informuje, że emisje komunikatów o podstawowych zasadach medycznych i higienicznych dotyczących zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, nie będą wliczane do czasu reklamowego.

 

 

 

 

W związku z informacjami na temat rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w Europie, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że czas emisji komunikatów dotyczących podstawowych zasad higienicznych i medycznych związanych z zapobieganiem chorób zakaźnych, w tym koronawirusa, nie będzie wliczany do dopuszczalnego limitu emisji reklam i telesprzedaży (12 minut w ciągu godziny zegarowej).

Tego typu komunikaty nie są reklamą w świetle definicji ustawy o rtv.

W zwiazku z tym KRRiT pozytywnie ocenia zaangażowanie mediów w kampanię informacyjną dotyczacą działań profilaktycznych i sposobów zapobiegania rozwoju wirusa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *