Kwietniowe „Logo” z Miuoshem na okładce i bezpłatną dostawą do domu
Kiedy nadchodzi czas na wielkie zmiany w życiu? Jak kłócić się z szefem i nie stracić pracy? Co będzie modne w nadchodzącym sezonie?Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdują się w kwietniowym wydaniu miesięcznika „Logo”. Numer pojawi się w sprzedaży od dziś, 27 marca br., i będzie można go zamówić z bezpłatną wysyłką na wskazany adres.
– W pewnym momencie przestało mi się podobać to, jak ta scena rapowa wygląda. A konkretniej – zauważyłem pewne niepokojące wówczas objawy, które teraz są na niej powszechne, czyli takie ślepe zapatrzenie w to, co się dzieje za oceanem, i kopiowanie do Polski. (…) Niespecjalnie to do mnie trafiało, więc stwierdziłem, że może to jest dobry moment, aby do tworzenia muzyki podejść inaczej – o karierze na scenie rapowej, poszukiwaniach nowych form muzycznej ekspresji czy podejściu do pracy opowiada Michałowi Miernikowi bohater kwietniowej okładki „Logo” Miłosz „Miuosh” Borycki.
Tematem miesiąca najnowszego numeru jest zmiana. Redakcja „Logo” rozmawiała z pięcioma mężczyznami, którzy radykalnie zmienili swoje życie m.in. o tym jak rzucić wszystko i wyruszyć w podróż dookoła świata; zmienić dobrze płatną pracę na swój biznes; przestać się tuczyć i zacząć zrzucać zbędne kilogramy; ogłosić upadłość, by rozpocząć wszystko od zera czy przełamać wstyd i pójść po pomoc do specjalisty.
Dodatkowo w numerze m.in.: sztuka prowadzenia sporu z szefem, rozważania o samochodach elektrycznych, powody dla których warto doświadczyć deprywacji sensorycznej, trendy na nadchodzący sezon i gry planszowe z aplikacjami polecane przez redaktorów „Logo”.
W kwietniowym wydaniu miesięcznika znajduje się również piąty, przedostatni próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do 2. edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, który „Logo” współorganizuje z portalem „Zegarki i Pasja”. Od grudnia 2019 r. czytelnicy miesięcznika mogą rozwiązywać próbne testy, a na portalu „Zegarki i Pasja” znaleźć specjalną sekcję z materiałami edukacyjnymi, które pozwolą im przygotować się do egzaminu. Za najlepiej napisaną maturę z wiedzy o zegarkach przewidziane są nagrody. Szczegóły konkursu oraz możliwość zapisu na egzamin znajduje się stronie: https://matura2020.zegarkiipasja.pl/
Kwietniowe „Logo” ukaże się na rynku 27 marca br. w cenie 11,99 zł. W związku z pandemią koronawirusa, zespół „Logo” zachęca wszystkich czytelników do pozostania w domu i zamawiania kwietniowego numeru na www.prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą na wskazany adres. Magazyn będzie można nabyć również w formie cyfrowej – na Publio.pl.
Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl, Wyborcza.pl) oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.