Lidl Polska inspiruje do pomagania podczas pokazu spotu świątecznego w reżyserii Toma Hoopera! (wideo)
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także przedstawiciele NGO, z którymi współpracuje Lidl Polska. Pełen ciepła wieczór był okazją do refleksji nad istotą wymarzonych świąt, czyli takich które nabierają szczególnego znaczenia dzięki pomaganiu i dzieleniu się radością z innymi.
Uzupełnieniem tego inspirującego spotkania był seans filmu Przesilenie zimowe, także w reżyserii zdobywcy Oscara, Alexandra Payne’a, będący wzruszającą opowieścią o wartościach takich jak wspólnota i otwartość na drugiego człowieka. Projekcję zakończyła dyskusja, którą poprowadzili Natalia Kusiak i Maciej Musiał. Oboje podzielili się swoimi filmowymi przemyśleniami, angażując uczestników w wymianę własnych spostrzeżeń na temat znaczenia świąt we współczesnym świecie oraz sposobów wzmacniania więzi międzyludzkich. Na widowni nie zabrakło również ambasadorów marki w składzie Kinga Paruzel, Marta Zgutczyńska, Paulina Bonowicz-Golec oraz Jakub Przeździecki.
W trakcie wydarzenia opowiedziano również o świątecznych zbiórkach żywności, które Lidl Polska organizuje we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska. W ramach tej inicjatywy, klienci sieci 24-25 listopada i 6-7 grudnia przekazywali produkty spożywcze, które trafią do osób w trudnej sytuacji życiowej, dla których okres Świąt jest szczególnie wymagający. Dzięki hojności klientów, Lidl Polska od samego początku swojej działalności w Polsce regularnie zbiera tysiące kilogramów żywności dla osób w potrzebie.
– Święta to czas, który przypomina nam o tym, jak ważna jest solidarność i pomoc innym. Na przestrzeni lat udało nam się przekazać Caritas Polska i Federacji Polskich Banków Żywności blisko 10 milionów złotych. Nie zatrzymujemy się i działamy dalej, wierząc, że nasze wspólne inicjatywy mogą uczynić te święta radośniejszymi dla wielu osób w Polsce – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Wieczór w Kinogramie był nie tylko okazją do wspólnego celebrowania nadchodzących Świąt, ale także do przypomnienia o tym, jak ważna jest otwartość na drugiego człowieka.
foto, źródlo. Lidl Polska