Lipcowe „Dziecko” z praktycznym dodatkiem i konkursem

Najnowszy numer miesięcznika „Dziecko”, który pojawił się na rynku dziś – w czwartek, 7 czerwca br., można kupić z praktycznym wakacyjnym dodatkiem – opaską identyfikacyjną dla dziecka. W wydaniu redakcja ogłasza konkurs dla rodziców na terapeutyczną bajkę, a także podpowiada, jak zaplanować wakacje blisko natury.

 

 

Lipcowy numer magazynu „Dziecko” jest dostępny z opaską identyfikacyjną dla dziecka, czyli tzw. niezgubką. Opaskę, na której można wpisać numer telefonu do rodziców, zakłada się na rękę dziecka. To gadżet przydatny zwłaszcza na wakacjach, np. na plaży, ale także na co dzień w różnych zatłoczonych miejscach, np. podczas zakupów w supermarketach.

W najnowszym wydaniu miesięcznika redakcja wraz ze Stowarzyszeniem UNICORN ogłasza konkurs dla rodziców na napisanie bajki terapeutycznej dla dzieci. 10 najciekawszych historii zostanie opublikowane na łamach pisma, a ich autorzy otrzymają komplet atrakcyjnych nagród.

„Ważny temat” tego numeru to wakacje blisko natury – redakcja podpowiada, jak spędzić urlop na kempingu. W tym wydaniu czytelnicy przeczytają również porady dotyczące opieki nad niemowlętami – dowiedzą się m.in., jak wybrać wyprawkę, która posłuży przez lata, poznają 5 sposobów na odłożenie dziecka do łóżeczka i zaplanują wakacyjny wyjazd z maluchem.

Jak zawsze w miesięczniku „Dziecko” znalazły się także liczne porady ekspertów: położna opowiada o korzyściach płynących z masażu małego dziecka, psycholożka mówi o tym, czy dwulatka można nauczyć dzielenia się z innymi, światowej sławy konsultantka laktacyjna odpowiada na pytania dotyczące karmienia piersią, ortopeda i traumatolog wyjaśnia tajniki rozwoju układu ruchu, a dietetyczka przybliża walory diety wegańskiej i wegetariańskiej.

Lipcowe wydanie miesięcznika „Dziecko” można kupić w cenie 1,50 zł, a numer wraz z opaską identyfikacyjną jest dostępny w cenie 5,99 zł.

Wydanie jest promowane w radiu (radiostacje Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl), w telewizji (Jim Jam, Mini Mini), w prasie (czasopisma Agory) oraz w kinach sieci Helios. Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Zobacz także

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz