Listopadowe „Avanti”

Dlaczego jesień to idealna pora na aktywną kurację dla skóry? Jak klasyczne retro inspiruje dziś stolice mody? Jaki kolor jest absolutnym hitem tego sezonu? – odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w listopadowym „Avanti”. Wydanie, dostępne także w wersji z dwoma maseczkami – do włosów i twarzy, będzie w sprzedaży od dziś, 25 października br.

 

 

 

 

 

Dżinsowe dzwony, błyszczące topy, kożuszek i buty na platformie – listopadowe „Avanti” to modowa podróż w czasie do lat 70., inspirowana kultowymi hollywoodzkimi serialami z tamtej epoki, ale też przegląd aktualnie najmodniejszych swetrów w różnych fasonach i oryginalnych wzorach. Duża część numeru poświęcona jest medycynie estetycznej – przedstawia skondensowaną wiedzę o najnowszych zabiegach i porady ekspertów, jak zadbać o twarz i ciało jesienią.

Oprócz tego czytelniczki i czytelnicy „Avanti” dowiedzą się, że umiar i elegancja nigdy nie wychodzą z mody. Poznają najbardziej modny kolor sezonu, najnowsze trendy we fryzurach proponowanych przez największe światowe marki fryzjerskie; ranking tuszów do rzęs i efektywne sposoby na korzystanie z aktywnych kosmetyków, które dodadzą skórze energii. Dodatkowo przeczytają o trendach obuwniczych i jesiennych barwach, które wyszczuplają.

Wydanie pojawi się w punktach sprzedaży prasy w dziś, 25 października br. w cenie 5,99 zł, a w wersji z kosmetykami – 5,98 zł.

Listopadowe „Avanti” będzie promowane w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), radiu (radiostacje Agory), prasie (magazyny Agory) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *