Internet & Gry - Reklama

Maksymilan Salski szefem subskrypcji Wyborcza.pl

Od 1 lipca 2023 r. Maksymilian Salski jako Head of Subscription będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”. Do jego zadań należeć będzie m.in. wzmacnianie oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl, która jest niekwestionowanym liderem rynku prasy cyfrowej w Polsce i zalicza się do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej.

 

Maksymilian Salski był jednym z kierowników zespołu, który budował ofertę subskrypcji Wyborcza.pl od 2016 r. Ostatnio pracował jako Head of Subscription w newonce.media.

 Powrót Maksa Salskiego do zespołu „Gazety Wyborczej” będzie dla nas dużym wzmocnieniem. Zna on świetnie Wyborczą” i nasz cyfrowy świat, ale przede wszystkim jest doświadczonym ekspertem w zakresie rozwoju modelu subskrypcyjnego. Liczymy też, że jego perspektywa pozwoli nam przyciągać do Wyborcza.pl jeszcze więcej prenumeratorów spoza grona zainteresowanego ściśle polityką oraz kolejnych młodszych użytkowników mówi Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej” i członek zarządu Agory.

Operacyjnie Maksymilian Salski będzie odpowiadał za cały proces subskrypcyjny w „Wyborczej” oraz za pracę zespołów w tym obszarze: począwszy od akwizycji subskrybentów indywidualnych, przez ich utrzymanie, aż po digitalowy marketing subskrypcyjny. Stanie na czele działu odpowiedzialnego za rozwój subskrypcji Wyborcza.pl, który będzie funkcjonować w strukturze „Wyborczej” samodzielnie, ściśle współpracując m.in. z redakcją, działami IT, analiz i marketingu oraz raportując bezpośrednio do dyrektora wydawniczego dziennika.

 Cieszę się, że wracam do miejsca, w którym zdobyłem lwią część swojej wiedzy o mediach i obszarze subskrypcji. To tutaj dorastałem zawodowo i kompetencyjnie, a wraz ze mną rósł biznes subskrypcyjny Wyborcza.pl, w którym byłem niemal od początku jego powstania mówi Maksymilian Salski.  

Jego zdaniem Wyborcza.pl, w odróżnieniu od wielu marek medialnych, które próbują sił w biznesie subskrypcyjnym, jest już na zupełnie innym etapie: – To marka, która pewnie stawia na subskrypcje, czyniąc z nich główną gałąź swojego rozwoju. Świadoma zagrożeń, przed którymi stoją współczesne media, szczególnie teraz, szczególnie w Polsce, „Wyborcza” wie, że niezależność, również w rozumieniu finansowym, jest kluczem do realizacji dziennikarskiej misji, a model oparty na subskrypcjach to gwarancja autonomii. 

Maksymilian Salski zaczynał pracę w Wyborcza.pl w 2016 r. w dziale mediów społecznościowych, który szybko stał się częścią zespołu odpowiedzialnego za subskrypcje. Początkowo odpowiadał za strategię pozyskiwania prenumeratorów w organicznych i płatnych kanałach społecznościowych. Od 2018 był związany z projektami akwizycyjnymi b2c, obejmującymi wszystkie kanały komunikacji Wyborcza.pl. Wraz z szybkim wzrostem bazy subskrybentów i subskrybentek serwisu przejął odpowiedzialność za ich retencję i utrzymanie. Jako team leader zespołu retencyjnego odpowiadał za pogłębianie zaangażowania użytkowników i użytkowniczek, wprowadzając przy tym m.in. miarę RFV, onboarding i dedykowaną komunikację.

Od października 2021 r. związany był z newonce.media, medium lifestylowo-kulturowym, skierowanym do Generacji Z, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 r. w roli Head of Subscription nadzorował cały biznes subskrypcyjny newonce.media.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *