Internet & Gry - Reklama

„Mamy słowa” – wyjątkowy spot na Dzień Matki od „Mamy słowa” – wyjątkowy spot na Dzień Matki od Kobieta.Gazeta.pl

Z okazji Dnia Matki serwis Kobieta.Gazeta.pl zaplanował akcję „Mamy słowa”, mającą na celu pokazywanie i celebrowanie prawdziwych emocji. Oprócz publikacji związanych ze świętem, w ramach projektu powstał również spot, w którym redakcja portalu Gazeta.pl oraz zaproszone gwiazdy podzieliły się przemyśleniami na temat swoich relacji z mamami. 

 

Dzień Matki zazwyczaj kojarzy się z kwiatami i laurkami. Redakcja serwisu Kobieta.Gazeta.pl postanowiła nadać mu bardziej emocjonalne znaczenie, prezentując słowa, które dzieci – niezależnie od wieku – chciałyby powiedzieć swoim mamom lub usłyszeć od nich. W spocie uwieczniono bardzo różne wypowiedzi – od życzenia mamom więcej czasu dla siebie, przez chwalenie ich dokonańaż po chęci usłyszenia od nich słów docenienia. Całość tworzy niezwykły przewodnik po relacjach. W projekcie wzięli udział dziennikarze i dziennikarki portalu Gazeta.pl: Rafał MadajczakNatalia Kurczak, Klaudia Kolasa, Bartłomiej Marcinkowski, Agnieszka MatrackaEwa Walas i Tomasz Korniejew, a także znane osoby: Małgorzata Rozenek-Majdan, Sylwia Nowak, Monika Miller, Ania Świątczak, Józefina LubienieckaGamou Fall, Ewelina Flinta, BovskaTymek Komarczewski oraz Wiktoria Kowalczyk z zespołu Małe TGD. 

– W Dniu Matki zazwyczaj skupiamy się na składaniu życzeń. My również postanowiłyśmy podarować mamom nasze słowa, ale przy tym skupić się przede wszystkim na emocjach  mówi Ewa Walas, redaktorka naczelna serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. – Spot Kobieta.Gazeta.pl to swego rodzaju przewodnik po emocjach i potrzebach. Oddajemy w nim głos dzieciom, tym mniejszym i już dorosłym, które opowiadają o ważnych z ich perspektywy zdaniach, które powinny lub już pojawiły się w rozmowach z mamami tłumaczy. 

– Codziennie setki kobiet na całym świecie słyszą słowo „mama”  mówi Natalia Kurczak, szefowa serwisu Kobieta.Gazeta.pl.  Każdemu z nas kojarzy się ono z czymś innym, dla każdego niesie inny ładunek emocjonalny. Do spotu „Mamy słowa” zaprosiłyśmy zarówno znane twarze, jak i członków naszej redakcji. Każda z tych osób miała do powiedzenia ważne zdania, które chciałaby usłyszeć od swoich mam dodaje.  

Spot będzie miał swoją premierę w piątek, 26 maja br. na łamach Kobieta.Gazeta.pl. Akcja będzie również promowana innych serwisach Gazeta.pl, mediach społecznościowych ambasadorów projektu oraz kinach sieci Helios. 

Kobieta.Gazeta.pl to jeden z najpopularniejszych kobiecych serwisów w polskim internecie, będący głosem swoich czytelniczek. Na jego łamach pojawiają się liczne sondy, osobiste historie, akcje specjalne i treści premium.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *