Marcin Prokop z nowym programem w Wirtualnej Polsce

Na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa „Z tymi co się znają”. Emisja w każdy piątek o godzinie 20:00. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro i jest emitowany przez Wirtualną Polskę. W najbliższym odcinku rozmowa z Urszulą Dudziak.

„Z tymi co się znają” to talk-show Marcina Prokopa. Wyróżnia go swobodna atmosfera, aura historii, odkrywania tajemnic oraz oderwania od wielkomiejskiego zgiełku. Klimat i scenografię dla rozmów tworzą niezwykłe wnętrza i architektura Browaru Namysłów. Możemy zobaczyć unikalne w obecnych czasach, otwarte kadzie wypełnione piwem, zobaczymy również autentyczny średniowieczny zamek, który mieści się na terenie browaru.

Każdy odcinek to kilkunastominutowa esencja blisko dwugodzinnej, swobodnej, ale też treściwej rozmowy. Wybrałem gości, którzy mają coś do powiedzenia i których warto posłuchać, bo mówią nie tylko o sobie, lecz o tym, co osiągnęli i czym się zajmują, a przy tym potrafią zainspirować innych. Nawet nie jestem pewien, czy talk-show to trafna nazwa, bo show robimy niewiele, głównym naszym zamierzeniem jest rozmowa, wymiana myśli, często na poważne tematy, chociaż nie zawsze w poważny sposóbmówi Marcin Prokop.

Łącznie powstanie 20 odcinków programu. Emisja w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl. Wszystkie odcinki można obejrzeć również na kanale YouTube BrowarNamsłowTV, premiera w każdy piątek. Gośćmi talk-show będą m.in. Mirosław Hermaszewski, Tomasz Bagiński i Przemek Kossakowski. W najbliższym odcinku, w piątek 12 października premiera rozmowy z Urszulą Dudziak. Producentem programu jest FM Aldentro – spółka z grupy kapitałowej ATM Grupa, która specjalizuje się w produkcjach branded content. Za emisję i strategię komunikacji w ramach Wirtualnej Polski odpowiada WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Browar Namysłów szczyci się blisko 700 letnią tradycją warzenia piwa, co czyni go jednym z najstarszych browarów w Europie. Do dzisiaj w Namysłowie piwo fermentuje w otwartych kadziach. Piwo warzone w ten tradycyjny sposób znane jest z wyjątkowego smaku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *