Marta Gałuszewska Najlepszym Głosem 8. edycji „The Voice of Poland”
Wokalne bomby, mistrzowskie występy, debiutujący i od razu wygrywający Trener, nowa aranżacja studio i wielkie emocje… Po 3 miesiącach muzycznych zmagań 8. edycja „The Voice of Poland” dobiegła końca. Decyzją widzów tytuł „Najlepszego Głosu w Polsce” i nagrodę główną otrzymała Marta Gałuszewska.
Zwycięska Marta Gałuszewska
„Najlepszym Głosem w Polsce” została Marta Gałuszewska – dziewczyna z różowymi włosami, która rozkochała w sobie miliony Polaków. Ta uczestniczka nigdy się nie poddaje, a sprawy zawsze bierze w swoje ręce. Bez wątpienia jest to najbardziej oryginalna wokalistka 8. Edycji „The Voice of Poland”. W jej delikatnym głosie i wrażliwości muzycznej można się zakochać. W odcinkach LIVE emocje, które wzbudzała nie malały. Zawsze idzie pod prąd i z każdego etapu programu wychodziła obronną ręką, by wreszcie stanąć w szranki z Mają Kapłon, Michałem Szczygłem i Łukaszem Łyczkowskim. To właśnie Wielki Finał był prawdziwym popisem jej wokalnych umiejętności. Podczas sobotniego wieczoru, miała okazję zaśpiewa cover utworu Miley Cyrus „Jolene” oraz ponadczasowy przebój zespołu Varius Manx „Zanim zrozumiesz”. Dodatkowo, wspólnie ze swoim Trenerem, Michałem Szpakiem, zaśpiewała najnowszy singiel artysty „Don’t Poison Your Heart”. Ostatecznie to właśnie Marta Gałuszewska poznała smak sukcesu i otrzymała tytuł „Najlepszego Głosu w Polsce”, kontrakt płytowy z Universal Music Polska oraz czek o wartości 50. tysięcy złotych.
Edycja pełna nowości
8. edycja „The Voice of Poland” przyniosła dużo zmian. Do składu trenerskiego dołączył Michał Szpak, a na etapie Nokautu pojawiła się nowa prowadząca – Marcelina Zawadzka. Poza zmianami w gronie Trenerów i rozszerzeniem ekipy Prowadzących, na uczestników i widzów czekało zmienione studio. W przestrzeni, w której wokaliści oczekiwali na swój występ, zaaranżowane zostały różnego rodzaju aktywności, m.in. strefa muzyczna, chilloutu czy beauty. Nowością była również strefa uczestników, w której chwilę przed występem, razem z bliskimi, oczekiwali na swój występ oraz udzielali wywiadów.
„The Voice of Poland” liderem Social Media
„The Voice of Poland” umocnił swoją pozycję na rynku rozrywkowych formatów telewizyjnych. Program aktualnie znajduje się wśród najsilniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad 817 936 fanów i 796 132 subskrypcji oraz na Instagramie z liczbą 133 tys. obserwujących. 8. edycja muzycznego talent show wyprzedziła między innymi takie formaty jak „Kuba Wojewódzki”, „Dzień dobry TVN”, „Top Model” czy „Mam talent”.
8. edycja „The Voice of Poland” wzorem poprzednich odsłon programu angażowała widzów do interakcji z wykorzystaniem tzw. drugiego ekranu. Aktywności wokół muzycznego talent show można było śledzić w serwisie voice.tvp.pl, a także na YouTubie, Instagramie czy Facebooku.