BadaniaMediaPolsat

Marzec kolejnym rekordowym miesiącem w Polsat News

Stacja znów jest liderem wzrostów oglądalności wśród kanałów informacyjnych w Polsce. „Wydarzenia 12:50” emitowane od połowy marca w Polsacie i Polsat News miały największą widownię od początku nadawania. Bardzo dobre wyniki uzyskały w marcu również główne oraz popołudniowe wydania serwisu „Wydarzenia 18:50” oraz „Wydarzenia 15:50”.

 

 

 

 

Polsat News uzyskał w marcu 2,4% udziałów w grupie wszystkich widzów oraz 2,4% w grupie wiekowej 16-49. To oznacza wzrost w ujęciu rok do roku o 167% w grupie wiekowej 4+ oraz aż 356% w grupie 16-49! To najlepsze wyniki miesięczne stacji od początku nadawania. W zestawieniu wzrostów oglądalności, wśród najważniejszych stacji informacyjnych w Polsce, Polsat News jest numerem jeden. W marcu ogromnym zainteresowaniem widzów cieszyły się „Wydarzenia”, flagowy serwis informacyjny Polsatu. Główne wydanie śledziło średnio łącznie w Polsacie i Polsat News 2,8 mln widzów, czyli o 22% więcej niż w marcu 2019. Przełożyło się to na 18,9% udział w grupie 4+ oraz 22,3% w grupie wiekowej 16-49 (wzrost w ujęciu rok do roku odpowiednio o 15% i 24%).

„Wydarzenia 15:50”, emitowane od poniedziałku do piątku w Polsacie i Polsat News, obejrzało w poprzednim miesiącu średnio ponad 1,7 mln widzów (wzrost o 19% w ujęciu rok do roku). Program w trakcie nadawania jest niekwestionowanym numerem jeden. Wysoka widownia popołudniowego serwisu informacyjnego przełożyła się na bardzo dobre udziały: 18,2% w grupie 4+ (wzrost o 5% w ujęciu rok do roku) oraz 18,7% w grupie 16-49 (wzrost o 7% w porównaniu z marcem 2019).

Aż milion widzów śledziło emitowane od 16 marca w Polsacie i Polsacie News „Wydarzenia 12:50”. To najlepsze wyniki od startu wydania w listopadzie 2019 roku. Południowe wydanie „Wydarzeń” uzyskało średnie udziały na poziomie 13,3% w grupie wszystkich widzów oraz 13,4% w grupie wiekowej 16-49.

„Wydarzenia Wieczorne” emitowane na antenie Polsatu News od godziny 21:50 obejrzało średnio w marcu ponad 330 tys. widzów, co w ujęciu rok do roku oznacza wzrost aż o 242%! Tak wysoka widownia przełożyła się na 2,5% udziałów w grupie 4+ (wzrost o 232% rok do roku) oraz 2,45% udziałów w grupie 16-49 (wzrost aż o 338% w porównaniu z marcem 2019).

Ponadto portal polsatnews.pl również zanotował rekordowe wyniki w marcu 2020. Ilość użytkowników wzrosła ponad dwukrotnie w stosunku do lutego 2020.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *