Internet & Gry - Reklama

Mateusz Aleksandrowicz odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu w obszarze sport online w Ringier Axel Springer Polska

8 listopada br. Mateusz Aleksandrowicz obejmie nowo utworzone stanowisko Head of New Business Sport Online w Ringier Axel Springer Polska.

 

Mateusz Aleksandrowicz będzie odpowiedzialny m.in. za identyfikację i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz za rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.

– Sport jest jednym ze strategicznych segmentów w portfolio Ringier Axel Springer Polska, dlatego chcemy, aby zarządzał nim najlepszy zespół na rynku. Jestem przekonana, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu biznesowemu i produktowemu, Mateusz będzie nieocenionym wzmocnieniem w obszarze sportowym mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektorka zarządzająca Onet.

 

 

Mateusz Aleksandrowicz jest związany z branżą mediów cyfrowych od 15 lat. W latach 2014-2017, jako dyrektor rozwoju Sport.pl odpowiadał za rozwój produktowy i technologiczny serwisu Sport.pl i aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE na różne platformy. W latach 2018 – 2020 pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl. Od lutego 2020 roku do października 2021 roku jako dyrektor Sport.pl był odpowiedzialny przede wszystkim za przygotowanie serwisu Sport.pl do Euro 2020 oraz Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Od października 2020 roku pełnił również obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl.

Wcześniej, tj. w latach 2010-2013 był związany z Grupą Wydawniczą Polskapresse na stanowiskach: redaktor serwisów internetowych, następnie kierownik serwisów tematycznych, a od 2013 r. brand manager Ekstraklasa.net i Telemagazyn.pl, gdzie odpowiadał za rozwój biznesowy, redakcyjny i produktowy serwisów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *