Melinda Gates na okładce „Wysokich Obcasów Praca”

Najnowsze wydanie dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” ukaże się na rynku już w najbliższy czwartek, 29 sierpnia br. Bohaterką okładki będzie Melinda Gates, najbogatsza kobieta świata, informatyczka, ekonomistka i filantropka. Ponadto, w numerze jak zawsze będzie można znaleźć praktyczne informacje i inspiracje związane z pracą, pasjami, psychologią, nauką i technologiami.

 

W okładkowym artykule najnowszego numeru „Wysokich Obcasów Praca” Iwona Dominik przedstawia działalność najbogatszej kobiety świata, informatyczki i ekonomistki, żony Billa Gates’a. Melinda Gates prowadzi fundację, która walczy z biedą i epidemiami w najuboższych częściach świata. Ostatnio filantropka wydała książkę „Moment zwrotny. Jak kobiety rosną w siłę i zmieniają świat” i ma nowy cel – równouprawnienie kobiet.

W dziale psychologia redakcja pyta dr Agnieszkę Mościcką-Teske, psycholożkę i biegłą sądową o romanse w pracy, a z dr Joanną Heidtman, psycholożką i trenerką biznesu rozmawia na temat zazdrości szefów o sukcesy podwładnych. Ponadto w numerze znajdą się m.in.: kurs Doroty Warakomskiej z przygotowań do wystąpień publicznych, porady prawniczki Agaty Milewskiej dotyczące egzekwowania praw pracowniczych, artykuł Wojciecha Staszewskiego o słodko-gorzkich chwilach pracujących mam czy wywiad z Mette Lykke, twórczynią aplikacji Endomondo i Too Good To Go. Czytelnicy poznają także Mednavi, czyli medyczną aplikację dla chorych na raka, dowiedzą się, co jeść w pracy oraz czy stereotypy płciowe wpływają na ocenę produktów.

Nowy numer magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 29 sierpnia br. przez dwa miesiące w cenie 11,99 zł. Można go również pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”, a także kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek” oraz „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (Wyborcza.plWysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *