Prasa - Ksiązka

Miesięcznik „Ładny Dom” świętuje 20 urodziny

Już od 20 lat redakcja magazynu „Ładny Dom” podpowiada jak projektować, budować i remontować dom. Z tej okazji w czerwcowym wydaniu miesięcznika ogłoszony został konkurs, którego zwycięzca zdobędzie materiał na pokrycie dachu. Dodatkowo do najnowszego numeru dołączone zostało wydanie specjalne „Okna Drzwi Bramy”.
 

 
Redakcja „Ładnego Domu” ogłasza wyjątkowy konkurs z okazji 20. urodzin miesięcznika. Czytelnicy, którzy pokażą na zdjęciu, jak magazyn towarzyszy im w trakcie budowy, w domu, mieszkaniu lub na tarasie, będą mogli wygrać materiał na pokrycie dachu z laminowanego gontu bitumicznego od firmy Technonicol. Zdjęcia można wysyłać na adres 20lecie_ladnydom@agora.pl
Więcej informacji na temat konkursu – w czerwcowym numerze „Ładnego Domu”.
W wydaniu specjalnym „Okna Drzwi Bramy”, które towarzyszy najnowszemu numerowi pisma, znalazły się trzy praktyczne rozdziały. W części „Przed decyzją” czytelnicy przeczytają m.in. porady na temat doboru okien, drzwi i bram tak, aby wraz z elewacją tworzyły one harmonijną całość. W sekcji „Materiały, technologie” redakcja przedstawia najważniejsze informacje na temat różnych materiałów i rodzajów okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, a także dostępnych technologii inteligentnego domu i sterowania bram garażowych. Rozdział „Poradnik wykonawcy” to praktyczne wskazówki dla osób, które zamierzają montować okna, drzwi lub bramy.
Ponadto, w czerwcowym wydaniu „Ładnego Domu” redakcja podpowiada m.in., jak zaprojektować wygodny dom dla rodziny z czwórką dzieci, jak zabezpieczyć stare elementy stolarki i jak zaplanować termomodernizację domu. W numerze znalazły się również odpowiedzi ekspertów na najważniejsze pytania dotyczące klimatyzatorów oraz 6 gotowych projektów domów w mieście wraz z cenami. Po raz kolejny redakcja zachęca także właścicieli domów do wprowadzania rozwiązań ekologicznych i antysmogowych.
Najnowszy numer „Ładnego Domu” z dodatkiem „Okna Drzwi Bramy” jest dostępny w sprzedaży od dziś – czwartku, 10 maja br. w cenie 10,99 zł.
Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Rock Radio) oraz w kinach sieci Helios. Konkurs promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w czasopismach Agory oraz w internecie (Gazeta.pl i media społecznościowe). Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *