BadaniaMediaTVP

Miliony widzów oglądały finał Ligi Europy i widowisko muzyczne „Nie ma jak u mamy”

W środę, 26 maja finałowe spotkanie Villarreal- Manchester United rozgrywane w ramach Ligi Europy UEFA obejrzało w TVP1 według MOR* w momencie najwyższej oglądalności 3,6 mln osób, a średnia widownia transmisji wyniosła 3 mln. Tego dnia Jedynka i Dwójka uzyskały najwyższe udziały dzienne, które wyniosły odpowiednio 12,5% i 9,1%.

 

Mecz Villarreal-Manchester United rozegrany na stadionie w Gdańsku według NAM** przyciągnął do TVP1 ponad 1,8 mln widzów, w piku 2,4 mln osób. Średnie udziały spotkania wyniosły 17,9%. W sezonie 2020/2021 była to najliczniej oglądana transmisja meczu Ligi Europy.

26 maja TVP1, TVP Polonia i TVP2 zaprosiły widzów na specjalne widowisko muzyczne „Nie ma jak u mamy”. W paśmie 17.55 – 19.15 w Jedynce i TVP Polonia transmisję tego muzycznego wydarzenia zobaczyło według MOR momencie największej oglądalności 2 mln osób, a średnio 1,7 mln widzów. Według NAM średnia widownia „Nie ma jak u mamy” wyniosła 1,3 mln osób, a pik 1,6 mln. Średnie udziały w Jedynce wyniosły 13,8% zapewniając Antenie pozycję lidera w paśmie. Powtórka widowiska muzycznego w wieczornym paśmie Dwójki zgromadziła według MOR 1,9 mln osób w momencie najwyższej oglądalności, a średnio 1,4 mln widzów. Natomiast według widowiska z okazji Dnia Matki zobaczyło średnio 1,1 mln widzów, w piku 1,6 mln widzów. Udziały TVP2 wyniosły 9,8%.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *