BadaniaMediaTVN Discovery Polska

Mocny start jesiennej ramówki TVN

Pierwszy tydzień jesiennej ramówki zakończył się sukcesem TVN. Antena główna była niekwestionowanym liderem w grupie komercyjnej, zostawiając konkurencję w tyle.

 

 

 

 

Jesienna oferta programowa TVN została bardzo dobrze przyjęta przez widzów. W pierwszym tygodniu września (2-9. IX) stacja uzyskała udział 12,1% w grupie docelowej i miano lidera rynku.

“- Cieszę się, że jesienna ramówka TVN już w pierwszym tygodniu zdobyła uznanie widzów. Dobry start zależy od bardzo wielu rzeczy i zawsze towarzyszy temu dreszczyk emocji. Po raz kolejny nie zawiodły ukochane przez widzów gwiazdy i formaty. Nowości natomiast okazały się prawdziwymi torpedami. Reaktywacja Tomka Karolaka w roli Darka Jankowskiego to strzał w dziesiątkę! Czekam jeszcze na debiut Edyty za kierownicą w „My Way”.” – Edward Miszczak, Dyrektor Programowy TVN Discovery Polska

Największym zainteresowaniem cieszyły się programy rozrywkowe i informacyjne. Najpopularniejszy program poranny „Dzień Dobry TVN” zajął pierwsze miejsce wśród programów śniadaniowych dystansując konkurencję o 20% w udziałach w rynku. Najchętniej wybierany program informacyjny „Fakty” gromadził codziennie przed telewizorami ponad 2,5 mln widzów. Świetną oglądalność osiągnęła nowość jesiennego sezonu – serial „39 i pół tygodnia”, gdzie pierwszy odcinek uzyskał 19,5% udziału w grupie komercyjnej.

Znane i lubiane formaty rozrywkowe „Kuchenne Rewolucje” oraz „Top model” rozpoczęły sezon jeszcze lepiej niż w roku poprzednim, osiągając ponad dwumilionową widownię. Podobnym rezultatem mogą poszczycić się także „Mam talent” i „Masterchef”, które także zgromadziły ponad dwa miliony widzów przed telewizorami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *