Internet & Gry - Reklama

Money.pl partnerem Impact

Serwis money.pl jest patronem medialnym konferencji Impact w Poznaniu, w dniach 27-28 października. W ramach wydarzenia, podczas gali, wręczone zostaną statuetki Nagrody money.pl – prestiżowe wyróżnienia dla najważniejszych osób i firm w polskiej gospodarce. Streaming z gali będzie dostępny na Stronie Głównej WP.

 

Money.pl od lat wspiera medialnie Impact – jedno z największych i najważniejszych wydarzeń gospodarczo-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej, na stałe wpisane w kalendarze decydentów biznesowych, politycznych oraz światowej klasy ekspertów i naukowców. W tym roku po raz trzeci money.pl wyróżni ludzi i firmy, które stawiają na przedsiębiorczość, nowoczesność i innowacyjne technologie. Galę poprowadzi Piotr Pilewski, redaktor naczelny money.pl oraz Agnieszka Kopacz, dziennikarka Wirtualnej Polski.

Ponadto podczas całego wydarzenia, w studiu WP Naturalnie i specjalnej przestrzeni, będą realizowane wywiady i rozmowy z gośćmi. Redaktorzy WP będą moderować też dwa panele dyskusyjne: Transformacja energetyczna oraz Jak uwolnić nieodkryty potencjał różnorodności w biznesie.

Galę finałową, podczas której zostaną przyznane nagrody zaplanowano na 27 października, na godzinę 19:30 w Poznań Congress Center. Uroczystość będzie częścią Kongresu Impact’21, organizowanego w dniach 27-28 października. Transmisję live z gali będzie można zobaczyć na Stronie Głównej WP, a relacje na żywo prosto z wydarzenia w social mediach money.pl.

Do tegorocznej Nagrody money.pl nominowani są:

Firma Roku:

  • Columbus Energy – za maksymalną szansę wykorzystania biznesowej szansy w zielonym przewrocie.
  • Booksy – za umiejętne łączenie i budowanie biznesu.
  • Dino – za przełamanie schematów i stworzenie nowej, polskiej sieci handlowej w czasie, gdy zagraniczni konkurenci rezygnują z biznesu nad Wisłą.
  • 4F – za stworzenie globalnej marki, która podbija nie tylko polskie boiska, stoki czy siłownie, ale także igrzyska olimpijskie w Tokio.
  • 4Kraft – za dynamiczne budowanie polskiej marki opartej o design i autorskie rozwiązania.
  • MamaGinekolog – za umiejętną monetyzację like’ów w oparciu o maksymalne zaufanie i transparentność działania.
  • Rawlplug – za stały rozwój i innowacje pochodzące z Polski, a dziś kupowane już na całym świecie.

Człowiek Roku:

  • Paweł Marchewka – za konsekwentne i ciche budowanie światowego giganta.
  • Michał Świerczewski – za sukcesy biznesowe połączone z piłkarską pasją, która może się także opłacać.
  • Rafał Brzoska – już nie tylko za paczkomaty, ale globalne wykorzystanie szansy na rozwój.
  • Zbigniew Jagiełło – za wieloletnia stabilizację polskiego sektora bankowego.
  • Mateusz Juroszek – za stworzenie lokalnego lidera z marki będącej w trudnej sytuacji rynkowej.

Technologia Roku:

  • Cząsteczka OATD-01 i OncoArendi – za najdroższą polską zmonetyzowaną technologię znad Wisły.
  • Perowskity Olgi Malinkiewicz – za technologię, która zrewolucjonizuje energetykę.
  • Eskatemina i Celon Pharma – za lek, który staje się szansą na zdrowie dla milionów osób pogrążonych w depresji.
  • SunRoof – za technologię, która łączy design i naukę w niezbędnym dziś temacie odnawialnych źródeł energii.
  • GenXone – za technologię wykrywania mutacji koronawirusa.

Więcej treści związanych z nagrodą – wywiady, informacje o nominowanych – znajduje się w serwisie money.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *