Internet & Gry - Reklama

Morizon.pl i Gratka.pl wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości

Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media, wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.

 

Wspólna oferta Morizona i Gratki pozwala na publikację ogłoszeń nieruchomościowych jednocześnie w obu serwisach, a dodatkowo także na Allegro.pl. Dzięki umowom partnerskim, ogłoszenia będą również promowane w mediach należących do Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet.pl, Business Insider Polska, Forbes.pl, Noizz.pl) oraz mediach Grupy Polska Press, wydawcy tytułów takich jak naszemiasto.pl, polskatimes.pl oraz ponad kilkudziesięciu serwisów lokalnych.

Według danych Gemius/PBI serwis Morizon.pl odwiedziło w sierpniu tego roku 1,12 mln realnych użytkowników (o 12% więcej niż w lipcu), a część nieruchomościową Gratka.pl 1,34 mln realnych użytkowników (o 14% więcej niż w lipcu). W tym samym czasie serwisy Ringier Axel Springer Polska odnotowały zasięg 21 mln realnych użytkowników, serwis Allegro.pl 19,4 mln realnych użytkowników, a serwisy grupy Polska Press 16 mln realnych użytkowników. Według Gemius/PBI wspólny zasięg serwisów partnerskich Morizona i Gratki to ponad 90% użytkowników internetu w Polsce.

Współpraca Morizona i Gratki z siecią największych serwisów internetowych stwarza wyjątkową kombinację mediów, która umożliwia naszym klientom dotarcie do niemal wszystkich użytkowników poszukujących aktualnie domów, mieszkań lub działek. To ogromny przełom dla całej branży – mówi Jarosław Święcicki, Prezes Zarządu Grupy Morizon sp. z o.o. oraz Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.

Morizon.pl to jeden z największych serwisów nieruchomościowych w Polsce, od samego początku stawiający na nowoczesne rozwiązania user experience. Z kolei Gratka.pl to wiodąca marka działająca w segmencie omni-category, od 20 lat ciesząca się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników zainteresowanych ogłoszeniami z kategorii Nieruchomości, Motoryzacja bądź Praca. W bazach obu serwisów znajduje się łącznie ponad milion ogłoszeń.

Wiosną tego roku międzynarodowa grupa Ringier Axel Springer Media stała się większościowym udziałowcem MZN Property – wydawcy serwisu Morizon.pl oraz wyłącznym właścicielem serwisu Gratka.pl.

Jesteśmy dumni z osiągnięć zespołów Gratki i Morizona, które wyznaczają zupełnie nowe standardy dla całej branży ogłoszeń cyfrowych w Polsce. Uruchomienie wspólnej oferty to także doskonała wiadomość dla ich klientów i użytkowników, którzy otrzymują wyjątkowe narzędzie do realizacji swoich celów biznesowych. ­– mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media Mogę zdradzić, że zarówno Gratka jak i Morizon nie zamierzają zwalniać tempa – już teraz obie spółki pracują nad kolejnymi produktami, czerpiąc z międzynarodowego doświadczenia Ringier Axel Springer Media.

W połowie sierpnia obie marki rozpoczęły aktywne i długofalowe działania reklamowe w telewizji oraz mediach cyfrowych. Spoty reklamowe zarówno Gratki, jak i Morizona są emitowane w TVN i Polsacie, a także kanałach tematycznych tych stacji, przyczyniając się do dalszego wzrostu rozpoznawalności obu marek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *