BadaniaDVB-TMedia

Najlepszy wynik Zoom TV w historii MUX-8

W listopadzie 2018 roku Zoom TV osiągnął 0,50% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest zarówno najlepszym miesięcznym wynikiem Zoom TV, jak i rekordowym rezultatem kanału w historii całego ósmego multipleksu (MUX-8).

 

W ubiegłym miesiącu Zoom TV zanotował wzrost również kilku innych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie wyniosła aż 624,5 tys., czyli więcej o ponad 48 proc. w porównaniu z listopadem 2017 (RCH, All 16-49). Z kolei średni czas oglądania stacji wyniósł 30 minut i 35 sekund, co oznacza, że wydłużył się on o prawie 36 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o tym, że oferta programowa Zoom TV jest coraz bardziej atrakcyjna dla widzów.

W minionym miesiącu Zoom TV, z wynikiem 0,50%, ustanowił też rekord ósmego multipleksu w ogólnej grupie widzów (SHR%, All 4+).

Hitami programowymi listopada w Zoom TV były m.in. „Hity polskiego kabaretu” oraz seriale „Szeptunka” „Wiedźmy”.

Zoom TV to telewizja pełna wrażeń! To tajemnicze historie, sensacyjne opowieści, fascynujące dokumenty, wciągająca rozrywka i ulubione polskie kabarety.

Kanał jest dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (poz. 39) oraz w ofercie operatorów kablowych (m.in. UPC Polska – 114/156; Vectra – 141/176; Netia – 27; Multimedia Polska – 221, Toya – 10; Inea – 25) i platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat – 155; Orange – 36). Właścicielem Zoom TV jest Kino Polska TV SA – piąta komercyjna grupa telewizyjna w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *