Najnowsze „Wysokie Obcasy Praca” z Grażyną Piotrowską-Oliwą na okładce

Wywiad z psycholożką społeczną o tym, jak zbudować swoją „markę osobistą”, historia kobiety pracującej – Grażyny Piotrowskiej-Oliwy, przepis na start-up według założycielki „Salad Story” oraz sposób na wiosenne porządki w cyfrowym świecie – te i wiele innych tematów znaleźć będzie można w najnowszym numerze dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca”, który ukaże się na rynku jutro – we wtorek, 30 kwietnia br.

 

Bohaterką okładki nowych „Wysokich Obcasów Praca” jest prezeska zarządu Virgin Mobile Polska, była prezeska Orange, PGNiG i członkini zarządu PKN Orlen – Grażyna Piotrowska-Oliwa. O swojej drodze na szczyt, pracy w gigantycznych firmach oraz życiu poza biznesem – pasjach i relacji z mężem opowiada Iwonie Dominik i Marcie Piątkowskiej.

Redakcja rozmawia również z Anną Krajewską – założycielką sieci restauracji „Salad Story”, której lokale znaleźć można w 33 miejscach w największych miastach w Polsce – na temat jej przepisu na sukces ukryty w sałatce. Dzięki poradom Jessiki Bennett czytelnicy magazynu dowiedzą się z kolei, jak zabić w sobie wewnętrzną sabotażystkę, a Cal Newport wyjaśni, jak przeprowadzić wiosenne porządki w cyfrowym świecie, zaoszczędzić czas spędzony w internecie i odzyskać wolną wolę.

Ponadto w numerze psycholożka społeczna Agnieszka Plencler opowiada, czym jest „marka osobista” i jak ją zbudować, a autorka bloga Matkaprawnik.pl Katarzyna Łodygowska pisze o tym, jak dogadać się z pracodawcą w sprawie urlopu, czy szef może narzucić urlop tylko jesienią albo odwołać go w każdej chwili. Redakcja przygotowała również przegląd „zielonych zawodów”, czyli takich, które będą najbardziej pożądanymi pracami w 2030 roku. Czytelnicy dowiedzą się m.in. kim jest instalator biofilmu, rewilder oraz miejski farmer.

Nowy numer magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy przez dwa miesiące od wtorku, 30 kwietnia br. w cenie 11,99 zł. Można go również pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”, a także kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na  Publio.pl.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy Extra”) oraz w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *