BadaniaInternet & Gry - ReklamaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Niemal 12 mln subskrybentów treści TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku i Instagramie

W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider polskiego rynku medialnego obserwuje także stale rosnące zaangażowanie użytkowników. Badania Sotrender wskazują, że w pierwszej połowie roku średni poziom Interactivity Index (INI) – czyli wymiernego wskaźnika zaangażowania na Facebooku – wyniósł na profilach TVN Warner Bros. Discovery niemal 6,5 mln interakcji. Indeks zaangażowania na Instagramie – Activity Index – w tym samym okresie utrzymał się na wysokim poziomie niemal 6,5 mln interakcji miesięcznie.

 

Kontent TVN Warner Bros. Discovery opublikowany na Facebooku oraz Instagramie zdobył świetne wyniki oglądalności oraz osiągnął wysoki poziom zaangażowania ze strony internetowej społeczności w H1 2022. W okresie od stycznia do czerwca 2022 roku materiały wideo TVN Warner Bros. Discovery opublikowane na wszystkich profilach dwóch serwisów społecznościowych obejrzane zostały niemal 113 mln razy. Najchętniej oglądanymi treściami na Facebooku były te opublikowane na  TTVEurosport Polska oraz ToTeraz. Do gustu użytkowników Instagrama najbardziej przypadły filmiki udostępnione na profilach TVN24Dzień Dobry TVN oraz Hotel Paradise.

Badania Sotrender wskazują, że w pierwszej połowie roku średni poziom zaangażowania pod postami na Facebooku, liczony wskaźnikiem Interactivity Index (INI), wyniósł na profilach TVN Warner Bros. Discovery niemal 6,5 mln. W tym samym okresie Activity Index – czyli miernik zaangażowania na Instagramie – utrzymywał się na świetnym poziomie niemal 6,6 mln miesięcznie.

– Aktywne prowadzenie profili nie musi równać się z zaangażowaniem Internautów w treści, dlatego bardzo wysokie poziomy zaangażowania na naszych profilach na Instagramie i Facebooku są dla nas powodem do radości. Liczba interakcji z treściami jest nie tylko odzwierciedleniem ich jakości, ale przede wszystkim całokształtu działań skierowanych do naszych widzów, które prowadzimy na co dzień. Te przekładają się na ich sympatie, zaufanie i zżycie z naszymi markami. Społeczności, które udało nam się zgromadzić kibicują nam, naszym gwiazdom oraz produkcjom i cieszą się z nawet najmniejszych sukcesów wskazuje Katarzyna Widerowska, Owned Media – Online Entertainement Editorial Team Manager w TVN Warner Bros. Discovery.

Z końcem czerwca bieżącego roku 23 aktywne profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku zgromadziły 8,4 mln użytkowników – największą popularnością cieszą się TVN24 – 1,6 mln fanów, TVN – 1 mln fanów oraz Dzień Dobry TVN – 758 tys. fanów. Na Instagramie społeczność zgromadzona wokół stron nadawcy wyniosła 3,2 mln osób – najwięcej obserwujących zebrały profile TVN.pl – 541 tys., Top Model Polska TVN – 533 tys. oraz Dzień Dobry TVN – 436 565 tys.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *