BadaniaMediaTVP

Niemal 2 miliony widzów oglądało serial „Matylda”

W niedzielę, 26 maja Jedynka wyemitowała ostatni odcinek serialu kostiumowego produkcji TVP „Matylda”. Obejrzało go prawie 2 mln widzów, a udział w paśmie na poziomie 16,1% okazał się rekordowy dla tego tytułu. W miniony weekend widzowie licznie oglądali koncert „Nie ma jak u Mamy” w TVP1 – przed telewizorami zasiadło ponad 700 tys. widzów. „Pytanie na śniadanie” okazało się bezkonkurencyjne w piątek, 24 maja w dwóch grupach wiekowych oraz w sobotę, 25 maja w grupie 4+.

 

Serial TVP1 „Matylda” zyskał sympatię widzów od początku emisji, a widownia utrzymywała się nieustannie na bardzo wysokim poziomie – prawie 1,9 mln widzów. Każdy odcinek był liderem pasma, średni udział kształtował się na poziomie 14,1%.

Jak co roku z okazji Dnia Matki, od 15 lat Telewizja Polska transmituje wyjątkowe wydarzenie – to koncert z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej. W tym roku wystąpili m.in.: Andrzej Piaseczny, Sonia Bohosiewicz, Majka Jeżowska czy Krzysztof Cugowski. Transmisję w TVP1 obejrzało ponad 700 tys. widzów, natomiast udział w paśmie wyniósł 9,5%.

„Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie w piątek, 24 maja w grupach wiekowych 4+ i 16-49 oraz w sobotę, 25 maja w grupie 4+ i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. W piątek w grupie 4+ „PnŚ” obejrzało wtedy prawie 300 tys. widzów (udział 7,6%), w grupie 16-49 prawie 100 tys. widzów (udział 7,8%). W sobotę, 25 maja program w grupie 4+ przyciągnął ponad 355 tys. widzów (udział 7,8%).

W sobotę fani piłki nożnej mogli obejrzeć w TVP2 i TVP Sport mecz ostatniej kolejki PKO Ekstraklasy, w którym rozstrzygały się losy mistrzostwa Polski. Tego dnia zmierzyły się Jagiellonia Białystok oraz Warta Poznań. Spotkanie oglądało łącznie na obu antenach ponad 460 rys. widzów, przy udziale na poziomie 6,0%.

fot. Zofia Koszalka/Anna Wloch. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *