Internet & Gry - Reklama

Nowa akcja Sport.pl „Stroje za asy”

Z okazji rozpoczynających się 1 września br. Mistrzostw Europy w siatkówce redakcja Sport.pl rusza z akcją „Stroje za asy”, w ramach której za każdego asa serwisowego polskich siatkarzy ufunduje stroje meczowe młodym zawodniczkom i zawodnikom. Sport.pl uruchomi także specjalny licznik asów w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i Katowicach.

 

Drużyna biało-czerwonych pod wodzą trenera Vitala Heynena jest jednym z faworytów turnieju, który odbędzie się w czterech krajach: Polsce, Finlandii, Czechach i Estonii. Polscy siatkarze wszystkie mecze zagrają u siebie: fazę grupową w Krakowie, a ewentualną fazę pucharową w Gdańsku i w Katowicach. Impreza będzie szeroko relacjonowana na łamach serwisu Sport.pl. Redakcja postanowiła pójść o krok dalej w kibicowaniu naszym i przy okazji turnieju zorganizować prospołeczną akcję specjalną „Stroje za asy”.

W ramach prowadzonych działań Sport.pl za każdy as serwisowy w wykonaniu polskich siatkarzy ufunduje trzy komplety strojów siatkarskich . Trafią one do specjalnej puli, z której po turnieju zostaną rozdzielone między kilkanaście drużyn młodzieżowych, męskich i żeńskich. Dodatkowo, wybrana przez redakcję drużyna zdobędzie nagrodę główną– lekcję siatkówki z legendą tego sportu Krzysztofem Ignaczakiem, byłym reprezentantem Polski i mistrzem świata z 2014 roku.

Częścią akcji „Stroje za asy” będą także liczniki asów. Sport.pl uruchomi  je w internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej na budynku Cepelii w Warszawie i Dworca Głównego w Katowicach – polskiej nieoficjalnej stolicy siatkówki, w której odbędzie się faza finałowa całej imprezy. To kolejna akcja serwisu, w ramach której redakcja uruchamia specjalny licznik. Wiosną działał „Licznik rekordu”, dzięki któremu można było śledzić informacje o strzeleckich wyczynach Roberta Lewandowskiego oraz jego kolejne gole w pogoni za rekordem Gerda Muellera.

– Siatkarscy mistrzowie świata są idolami wielu polskich kibiców, a szczególnie dzieci, które zaczynają grać w siatkówkę i trenować w klubachmówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. – Chcieliśmy nadać odbywającym się w Polsce Mistrzostwom Europy dodatkowego wymiaru. Dzięki naszej akcji idole w pewnym sensie będą mogli zrobić coś dla swoich potencjalnych następców, a radość kibiców z każdego punktu zdobytego asem serwisowym będzie większa, bo skorzystają dzieciaki z mniej zamożnych klubów – dodaje Cegliński.

Akcja “Stroje za asy” potrwa od 2 do 19 września br., kiedy to w katowickim Spodku zakończą się Mistrzostwa Europy. Jej podsumowanie i ogłoszenie laureatów pojawią się w turniejowych analizach na Sport.pl, m.in. w programie „Sekcja siatkarska”. Im więcej asów, tym więcej strojów, dlatego cały Sport.pl trzyma kciuki za skuteczność naszych reprezentantów.

Sport.pl to jeden z największych serwisów sportowych w Polsce, także dzięki bijącym rekordy aplikacjom Sport.pl LIVE i Football LIVE. Redakcja codziennie dostarcza użytkownikom najświeższych informacji sportowych z kraju i ze świata z różnych dyscyplin sportowych. Atrakcyjna forma prezentowania informacji w serwisie (multimedia, relacje na żywo) przyciągnęła w lipcu 2021 roku ponad 6,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 90,5 mln odsłon (wg badania Mediapanel).

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lipcu 2021 roku serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,2 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 581,5 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.plPlotek.plSport.plNext.gazeta.plMoto.pl i eDziecko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *