Nowa cyfrowa oferta „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM

„Różne formy, jedna potrzeba. Informacja” – takim hasłem „Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM promują sprzedaż nowego, wspólnego pakietu cyfrowego. Od października br. czytelnicy dziennika i słuchacze stacji mogą w wygodny sposób skorzystać z połączonej oferty premium obu mediów w promocyjnej cenie, zapewniając sobie dostęp m.in. do najświeższych informacji, cenionych komentarzy i eksperckich opinii.

Nowa, wspólna oferta premium „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM dostępna jest w dwóch wariantach – miesięcznej i kwartalnej, dodatkowo w cenie promocyjnej ze zniżką 50%.

Zakup odbywa się w serwisie Wyborcza.pl, a posiadacze wspólnego pakietu mogą w łatwy sposób zalogować się swoim kontem Wyborcza.pl w aplikacji TOK FM i serwisie Tokfm.pl.

Subskrybenci nowego pakietu mają nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „Gazety Wyborczej” (m.in. Wyborcza.pl, Wyborcza.pl/classic, WysokieObcasy.pl i 24 serwisy lokalne) na wielu urządzeniach. W ramach oferty można czytać także artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak „Duży Format”, „Magazyn Świąteczny” czy „Ale Historia”, a także ekskluzywne teksty dostępne wyłącznie dla prenumeratorów i materiały z archiwalnych numerów „Gazety Wyborczej .

Artykuły z wydań papierowych dziennika są dostępne na Wyborcza.pl często wcześniej niż w kiosku. Dużym atutem dla czytelników ich cyfrowych wersji jest możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania później, a także komentowania ich.

Równocześnie subskrybenci nowego pakietu otrzymują nieograniczony dostęp do podcastów Radia TOK FM. Stacja oferuje w formie audycji do odsłuchania wszystkie programy nadawane na antenie oraz programy tematyczne dostępne tylko w internecie.
Podcasty Radia TOK FM można łatwo przeglądać według audycji, nazwisk prowadzących, gości audycji i poruszanych tematów; można je też zbierać na własnej playliście. Dzięki temu – niezależnie od ramówki radia – audycje TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie.

Wspólną ofertę „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM promuje kampania z hasłem „Różne formy, jedna potrzeba. Informacja” prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Dodatkowo sprzedaż pakietu wspierają działania redakcyjne na antenie Radia TOK FM oraz na Wyborcza.pl (to np. tekstowe podsumowanie audycji „Poranek Radia TOK FM” dostępne w serwisie Wyborcza.pl).

Więcej informacji o nowej, cyfrowej ofercie „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM – http://tokfm.wyborcza.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *