MediaTVN Discovery Polska

Nowa formuła prowadzenia działań handlowych w TVN Media

Biuro Reklamy TVN Media udostępnia Klientom wiosenną prezentację ofertową w formie video.

 

 

 

 

 

TVN Media, jako jeden z pierwszych podmiotów mediowych, przeszedł w tryb pracy zdalnej, podejmując decyzję o całkowitej zmianie formuły prowadzonych działań. Poza zamianą bezpośrednich spotkań z klientami i partnerami biznesowymi na wideokonferencje, udostępnił swoją wiosenną ofertę w formie video.

„Rozprzestrzenianie się wirusa w Polsce przypadło na moment, w którym prowadziliśmy bardzo intensywne działania,  odbywając spotkania promujące wiosenną ofertę TVN Media. Naturalnym była dla nas zmiana formuły na taką, która pomimo pracy zdalnej umożliwi naszym klientom i partnerom dostęp do materiałów i poznanie produktów oraz najnowszych rozwiązań komunikacyjnych, jakie oferujemy. Jest to szczególnie ważne w obecnym, niełatwym dla marketerów czasie. Dlatego podjęliśmy decyzję o nagraniu prezentacji TVN Media i udostępnieniu jej streamu wszystkim naszym Klientom.” mówi Marcin Idzik, dyrektor sprzedaży Biura Reklamy TVN Media.
Dostęp do materiału można uzyskać poprzez stronę: www.pobierz.tvnmedia.pl.
W filmie Biuro Reklamy TVN Media przedstawia strategię uwzględniającą zmieniające się potrzeby reklamodawców i nowe sposoby konsumpcji treści. Zawiera on również część poświęconą ofercie produktowo-kontentowej TVN Discovery Polska oraz grup partnerskich Premium TV i Premium Digital, jak również nagranie dotyczące dostępnych rozwiązań kontentowych.
„Przenosimy w tych trudnych czasach do świata cyfrowego całe nasze „normalne” życie. W praktyce każdy jego obszar.  Tak prywatny jak i zawodowy. Każdy z nas ma z pewnością wcześniejsze doświadczenia z home office, ale niewiele osób przed pandemią pracowało z domów na pełen etat. Kluczową sprawą oprócz technologii stała się więc możliwość bezproblemowego kontaktu z kluczowymi partnerami. Kontaktu opartego o dyspozycyjność ludzi i bieżącego dostępu do ofert handlowych. TVN Media przyzwyczaił nas już do pionierskiego podejścia do wielu zagadnień. Nie dziwi nas więc to, że również w czasach COVID-19 możemy liczyć na pełen profesjonalizm ze strony biura reklamy. Przykładem jest m.in. sposób przedstawienia strategiczno-produktowej oferty współpracy. Zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej nie mamy żadnych zastrzeżeń, a poziom spersonalizowania oferty pozwala nam bez wielu wątpliwości rekomendować propozycje naszym Klientom. Także od strony czysto ludzkiej, dostępność w przypadku dodatkowych pytań nie budzi naszych zastrzeżeń.” mówi Maciej Niepsuj, Buying Director, Mullenlowe.

Biuro Reklamy TVN Media przewiduje kontynuację tej formy komunikacji z rynkiem. Jest w trakcie przygotowywania kolejnych materiałów, które zostaną udostępnione klientom poprzez platformę on-line w formie streamów, nagrań dotyczących planów programowych oraz case studies w formie video.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *